اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل کرمان خبر داد

دریافت آخرین اطلاعات جاده‌ای کرمان به صورت آنلاین

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: با توجه به ورود لحظه‌ای اخبار و اطلاعات راه‌ها به صورت برخط بر روی سامانه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل، مردم می‌توانند به سهولت از آخرین اطلاعات جاده‌ای مطلع شوند.

دریافت آخرین اطلاعات جاده‌ای کرمان به صورت آنلاین

مسعود جمیلی‌کرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی سامانه‌های مختلف اطلاع‌رسانی در مرکز مدیریت راه‌های کشور و استان و همچنین ورود لحظه‌ای اخبار و اطلاعات راه‌ها به صورت برخط بر روی سامانه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، مردم می‌توانند به سهولت از آخرین اطلاعات جاده‌ای مطلع شوند.

وی افزود: برای دریافت خلاصه آخرین وضعیت راه‌ها اعم از راه‌های مواصلاتی سطح استان و جاده‌های سراسر کشور می‌توان عدد 141 را به شماره پیامک 1000141 ارسال و پس از مدت زمان کوتاهی با دریافت یک پیامک از وضعیت راه‌ها مطلع شد.

جمیلی تصریح کرد: برای دریافت مسافت بین مراکز استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور می‌توان علاوه بر تماس با تلفن گویای 141 از طریق تلفن همراه نیز با ارسال کد تلفن شهرستان‌های مبدأ و مقصد به شماره 1000141 به سهولت به اطلاعات مورد نظر خود دست یافت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان با اشاره به اینکه شماره پیامکی 2000141 مرکز مدیریت راه‌ها آماده دریافت رهنمودها، پیشنهادات و انتقادات مردم است، بیان داشت: پایگاه اینترنتی این سازمان آخرین اخبار و اطلاعات جاده‌ای را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول