اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد ترانزیت اداره کل حمل و نقل مازندران خبر داد

آغاز ثبت‌نام در هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی

مسئول واحد ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران گفت: هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا در دو مرحله پایه و اصلی در سال جاری برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام در هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی

عباس یعقوبی‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ساری گفت: بر اساس اعلام معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا در دو مرحله پایه و اصلی برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون‌ها مطابق با دستورالعمل برگزاری آزمون حمل و نقل بین‌المللی و آیین‌نامه تاسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا موضوع 161 مصوبه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور و سایر ضوابط برگزار می‌شود.

مسئول واحد ترانزیت اداره کل حمل و نقل مازندران افزود: بنابراین هم‌اکنون از داوطلبان ثبت‌نام شده و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم از جمله یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و کپی آخرین مدرک تحصیلی را همراه با فرم مشخصات حداکثر تا تاریخ 25 خرداد امسال به واحد ترانزیت اداره کل ارسال کنند.

این مسئول ادامه داد: زمان و مکان آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: ثبت‌نام ششمین آزمون پایه از طریق سایت سازمان صورت گرفته و برخی از داوطلبانی که می‌بایست در مرحله اول آزمون نیز شرکت کنند از هم‌اکنون نسبت به ثبت‌نام در سایت www.rmto.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/2296/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول