اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان عنوان کرد

پایین بودن نرخ کرایه‌ها و مشکلات متعدد فعالان بخش حمل و نقل

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان گفت: نرخ‏های پایین کرایه مشکلات زیادی را برای فعالان بخش حمل و نقل، سرمایه‏گذاران و مالکان در این بخش ایجاد کرده است.

پایین بودن نرخ کرایه‌ها و مشکلات متعدد فعالان بخش حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، داوود سعدی صبح امروز در گردهمایی دست‏اندرکاران حمل و نقل در بسطام که با حضور مدیران حمل و نقل و پایانه‏ها، معاونان و رؤسای ادارات کل حمل و نقل و همه تشکل‏های صنفی حمل و نقل جاده‏ای استان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تشکر از برگزاری گردهمایی گفت: بررسی و شناسایی مشکلات در بخش حمل و نقل جاده‏ای از وظایف مهم اعضای خانه حمل و نقل است.

وی تصریح کرد: خانه حمل و نقل با نشست‏ها و تعامل بین اعضا می‏تواند مشکلات شناسایی شده را مورد بررسی قرار داده و راه حل مشکلات را نیز به دست آورند.

سعدی افزود: لازم است در فرآیند تولید، کارخانجات حمل و نقل را نیز لحاظ کنند و مشکلات اقتصادی و هزینه‏های بالا، دغدغه همه عزیزان در حمل و نقل است و این هزینه‏ها و نرخ‏های پایین کرایه مشکلات زیادی را برای سرمایه‏گذاران و مالکان در این بخش ایجاد کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان با اشاره به دغدغه‏های بخش مسافربری تصریح کرد: بخش مسافر باید ترکیب کار خود را تغییر دهد و اگر خدمات بخش مسافر مطلوب‏تر شود، استقبال عمومی برای استفاده از ناوگان عمومی جاده‏ای بیشتر می‏شود.

سعدی ادامه داد: تکریم مشتریان و مشتری‏مداری اصلی مهم در بخش حمل و نقل مسافر است که باید به آن توجه جدی و بیشتری شود.

انتهای پیام/2249/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول