اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

سیاه‌نمایی خدمات نظام خیانت به اسلام است

امام جمعه جیرفت گفت: برخی افراد برای جلب آراء مردم اقدام به سیاه‌نمایی وضعیت کشور می‌کنند و خدمات نظام را زیر سئوال می‌‌‌برند، این کار خیانت به اسلام و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب است.

سیاه‌نمایی خدمات نظام خیانت به اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با توجه به قرار گرفتن در آستانه آیین اعتکاف اظهار داشت: در زمینه اهمیت آیین اعتکاف همین بس که خداوند به حضرت ابراهیم و اسماعیل (علیهم‌السلام) فرمودند که مسجدالحرام را برای رکوع و سجده‌کنندگان پاکیزه‌ کنید.

وی با تبریک به مسئولان دانشگاه جیرفت افزود: دانشجویان این دانشگاه هفت رتبه تک رقمی و 30 رتبه دو رقمی در این آزمون به دست آورده و در دانشگاه‌های مختلف کشور پذیرفته شدند، بر همین اساس دانشگاه جیرفت در سال جاری بیشترین قبولی را در آزمون کارشناسی ارشد داشته است.

عسکری با ابراز امیدواری نسبت به درخشش دانشجویان شهرستان جیرفت تصریح کرد: خیران می‌توانند در راستای ارتقای علم و دانش منطقه جنوب کرمان در دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه سرمایه‌گذاری کنند.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت ابراز داشت: با توجه به اقدام اخیر وهابی‌ها در تخریب قبر مطهر «حجر بن ‌عدی» شهرداری نخستین گذرگاه شهر جیرفت را به نام این صحابی بزرگ پیامبر (ص) نامگذاری کرد که در کشور نیز نخستین بنای یادبود به نام این شخصیت بزرگوار است.

عسکری عنوان کرد: سربازان امام راحل در سراسر کشور پس از نماز جمعه در راهپیمایی گسترده این حرکت اهانت‌آمیز را محکوم کردند و برخلاف انتظار توهین‌کنندگان نام «حجر بن ‌عدی» هم‌اکنون از صفحه‌های تاریخ بر در و دیوار شهرهای جهان اسلام نقش بسته و برای همیشه ماندگار شده است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا محقق می‌شود، گفت:‌ این موضوع می‌تواند در مسائل سیاسی، روابط بین‌المللی و امنیت ملی بسیار تأثیرگذار باشد.

عسکری بیان داشت: هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌ می‌شویم، هیاهو، آشوب و تکاپو در اردوگاه دشمن بیشتر شده، آنان اتاق‌های فکر تشکیل داده و انتخابات ایران را به دقت رصد می‌کنند تا از کوچکترین حرکت ما سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با توجه به قرار گرفتن در زمان انتخابات از این سال به عنوان «حماسه سیاسی» نام بردند، اذعان داشت: این نامگذاری دارای اهمیت بسیاری است، زیرا دشمنان بسیاری از تصمیم‌های سیاسی خود را موکول به پس از برگزاری انتخابات کردند.

عسکری خاطر نشان کرد: ‌باید این حماسه حرکتی با تدبیر، خردمندانه و شجاعانه باشد تا سربلندی و سرافرازی ایران را در پی داشته باشد، بنابراین باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات برنامه‌ریزی شود.

وی با تأکید بر پرهیز از سیاه‌نمایی در انتخابات اظهار داشت: برخی افراد برای جلب آرا مردم اقدام به سیاه‌نمایی وضعیت کشور می‌کنند و خدمات نظام را زیر سئوال می‌‌‌برند، این کار خیانت به اسلام و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب است.

عسکری تصریح کرد: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید وعده‌های خارج از قدرت و حیطه مسئولیت خود به مردم بدهند و خدمات و تلاش‌های شوراهای پیش از خود را زیر سئوال برده و آنان را تخریب کنند.

وی با هشدار به کاندیداها در ناامید کردن مردم افزود:‌ مردم ایران اسلامی بحران‌های بسیار زیادی را پشت سر گذاشته و دشمنان قدری را به زانو درآورده‌اند، بنابراین باید در آنان ایجاد امید و انگیزه کرد تا حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند.

عسکری با تأکید نسبت به تمکین قانون توسط کاندیداها عنوان کرد: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید در مقابل قانون تسلیم باشند، کسانی که صلاحیت آنان احراز شود، تأیید می‌شوند و کسانی که صلاحیت آنان احراز نشود، باید از راه‌های قانونی نسبت به عدم احراز صلاحیت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/80001/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول