اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

چشم امید مظلومان عالم به سرافرازی نظام اسلامی است

امام جمعه میاندوآب گفت: مظلومان عالم به حضور سبز و گسترده ملت ایران در انتخابات چشم دوخته‌اند.

چشم امید مظلومان عالم به سرافرازی نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب اظهار داشت: حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رای، نه تنها سبب حفظ  آزادی خود ایران می‌شود، بلکه نویدی برای آزادی و رهایی مظلومان عالم از چنگال کفار و مزدوران است.

وی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، عنوان کرد: تقوای الهی سبب رشد و تعالی انسان می‌شود که یکی از مصادیق تقوای الهی بنا به فرمایشات رسول گرامی اسلام، رعایت حقوق برادران دینی است.

قهرمانی با استناد به روایات امامان معصوم، تصریح کرد: هر که برادر دینی خود را بیازارد، خدا را آزرده است، چرا که حرمت مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است.

وی با اشاره به اهمیت لزوم وحدت و همدلی میان مسلمانان در جامعه امروزی، اعلام کرد: اتحاد و همدلی مردم سبب رشد و بالندگی جامعه می‌شود و از ضروریات اجتماعی و سیاسی هر ملت به شمار می‌رود.

این مقام مسئول در ادامه به مسئله حساس و حادثه ساز انتخابات اشاره کرد و افزود:در سالی که به عنوان حماسه سیاسی از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده، ملت ایران با حضور گسترده خود همانند سال‌های گذشته در راستای صیانت از نظام اسلامی و استقلال و آزادگی خود، رسالت و مسئولیت ملی خود را به نحو احسن ایفا می‌کنند.

قهرمانی با تاکید به فراملی بودن اثرگذاری این حرکت مهم، تصریح کرد: هوشیاری و شرکت گسترده مردم در انتخابات، علاوه بر حفظ آزادگی خود ملت ایران، نویدی بر آزادگی تمام مسلمانان از چنگال ظلم و ستم کفار و مستکبران است، به طوری که امروز چشم امید تمام مسلمانان عالم به حضور و حمایت ملت ایران از نظام و رهبری است.   

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و تلاش‌های بی وقفه آنان در تفرقه افکنی و دلسردی مسلمانان از ادامه این مسیر و نظام، تاکید کرد: ملت ایران همانند گذشته بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرده و با حضور حماسی و تاریخ ساز خود جهانیان را مبهوت می‌کنند.

قهرمانی بار دیگر به فرمایشات و توصیه‌های اکید رهبر معظم انقلاب درباره حضور مردم در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و افزود: اعتلای عزت و سربلندی ملت ایران در گرو پشتیبانی از رهبری و اطاعت از فرمایشات ایشان است.

انتهای پیام/61001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول