اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

جوانان از حضور در میدان‌های مورد نیاز انقلاب دریغ نمی‏کنند

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود گفت: جوانان ایرانی ثابت کرده‌اند که در تمامی میدان‌های مورد نیاز انقلاب حضوری فعال داشته و از هیچ حمایتی دریغ نمی‏کنند.

جوانان از حضور در میدان‌های مورد نیاز انقلاب دریغ نمی‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری عصر امروز در جمع دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی که در حسینیه سپاه شاهرود برگزار شد، با اشاره به ویژگی‏های دوران جوانی اظهار داشت: دوران نوجوانی و جوانی آغاز رشد عقلی در شماست و باید از این دوران بهره‌برداری لازم را در شکوفا کردن معرفت، بصیرت و مهارت خود ببرید.

وی افزود: شما نسل جوان به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری امید انقلاب و اسلام هستید و چشم همه به شما دوخته شده تا آینده‌ای روشن و عزت‌مند را برای خود و کشور بسازید.

دشمن از همان ابتدای انقلاب با جنگ نرم به سراغ ایرانی‏ها آمد

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب با جنگ نرم به سراغ ایرانی‏ها آمد؛ اما امروز این جنگ بسیار تکمیل‏تر و با جدیت بیشتر علیه نسل جوان ما انجام می‌گیرد.

مطهری تصریح کرد: امروز دشمنان با ابزار رسانه‌ای و فرهنگی و هزینه‌های کلان در تلاش هستند تا نسل جوان جامعه ما را به سمت خود جذب کنند و آنها را از انقلاب و اسلام جدا و به سمت بی‌هویتی و پوچی هدایت کنند.

وی با تاکید بر بصیرت و معرفت‌افزایی نسل جوان خطاب به دانش‏آموزان گفت: شما باید با مطالعه و تحقیق و حضور در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج مدارس و مساجد خود را برابر این توطئه‌ها ایمن کنید.

امروز جنگ ما جنگ تن به تن و هجمه مسلحانه نیست

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: امروز جنگ ما جنگ تن به تن و هجمه مسلحانه نیست؛ بلکه جنگ ما جنگ فرهنگی و رسانه‌ای برسر تفکر و عقاید است و باید در این جهت خود را بسازید و آماده مقابله کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات گفت: شما باید بصیرت سیاسی خود را ارتقا بخشید و سرنوشت کشورتان برایتان اهمیت داشته باشد و با شور خود باعث ایجاد شور در خانواده و جامعه شوید.

مطهری افزود: دشمنان در تلاش هستند تا بین ملت و نظام جدایی بیندازند و حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند؛ اما به فضل خدا ملت با بصیرت و هوشیار ما دوباره سیلی محکمی به آنها خواهند زد و آنها را از خواب غفلت بیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول