اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

هر برگ رأی به مثابه قطره خون‌های ریخته شده در راه انقلاب است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: معتقدیم که هر برگ رأی به مثابه قطره خون‌هایی است که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده و باید با تمام توان از این امانت مردم مراقبت کنیم.

هر برگ رأی به مثابه قطره خون‌های ریخته شده در راه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع مردم بستان‌آباد در مسجد امیرالمومنین(ع) این شهر، با تأکید بر اینکه خروجی انتخابات باید وحدت ملی باشد، اظهار داشت: انتخابات این امکان را فراهم می‌کند که تمام سلیقه‌ها خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند و در نهایت این مردم هستند که با تطبیق برنامه‌های نامزدها با آرمان‌های انقلاب اسلامی، فرد منتخب را مشخص خواهند کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره مورد توجه دوستان و دشمنان بوده، افزود: ملت ایران در طول 34 سال گذشته از گردنه‌های بسیار سختی عبور کرده و مقایسه شرایط امروز با سال 57 نشان می‌دهد که ملت ایران همواره رو به پیشرفت بوده و دشمنان انقلاب همواره در موضع ضعف و عقب‌نشینی بوده‌اند.

بیگی خاطرنشان کرد: تا زمانی که پافشاری ملت ایران بر آرمان‌های انقلاب ادامه داشته و این ملت به دنبال استقلال و نفی سلطه‌پذیری باشند، دشمنی با انقلاب اسلامی نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران در مقاطع حساس هجمه‌ها و فشارها را افزایش می‌دهند، افزود: انتخابات ریاست جمهوری در ایران حادثه بزرگی در سطح منطقه و دنیا به شمار می‌رود و این حادثه بزرگ مورد رصد دشمنان قرار دارد.

بیگی با اشاره به حوادث اخیر سوریه از جمله نبش قبر صحابی پیامبر(ص) توسط گروه‌های سلفی، اذعان داشت: دشمن در تلاش است تا اقدامات این گروه‌های تندرو را به عنوان اسلام واقعی به افکار عمومی دنیا معرفی کند؛ در حالی که خود آنها چنین صحنه‌هایی را ایجاد می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: دشمنان به دنبال این هستند که مشابه حوادث سوریه در ایران نیز تکرار شود و این یک تهدید جدی برای ملت ایران است که تنها راه ایستادگی در مقابل آن، حضور گسترده در انتخابات است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نشان داده‌اند که در مدیریت نظام اسلامی بر مردم تکیه دارند و طرح حماسه سیاسی با ایمان به اراده مردم نیز از این موضوع حکایت دارد.

بیگی، پاکی، ایمان، وارستگی، دلبستگی به آرمان‌های انقلاب و داشتن همت جهادی را مهم‌ترین ویژگی‌های نامزدهای ریاست جمهوری دانست و متذکر شد: ملت ایران در روز 24 خرداد در پاسخ به رهبر معظم انقلاب در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و رئیس جمهوری شایسته نظام جمهوری اسلامی انتخاب خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه خروجی انتخابات باید وحدت ملی باشد، بیان داشت: حضور 40 میلیونی ملت ایران در انتخابات 88 می‌توانست ظرفیت بزرگی برای نظام ایجاد کند تا در عرصه بین‌المللی با قدرت بیشتری حضور یابد، اما متأسفانه با حوادثی که اتفاق افتاد حق ملت ایران پایمال شد.

بیگی افزود: ملت ایران در انتخابات 88 با وجود تمام هجمه‌های تبلیغاتی، بر انتخاب خود در سال 84 پافشاری کردند و در انتخابات 92 هم سمت‌گیری انتخاب مردم، آرمان‌های انقلاب اسلامی و کسانی خواهد بود که بر این آرمان‌ها تکیه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات خود را متعهد به صیانت از آرای مردم می‌دانیم، تأکید کرد: معتقدیم که هر برگ رأی به مثابه قطره خون‌هایی است که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده و باید با تمام توان از این امانت مردم مراقبت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید ببینیم که ما به دنبال چه رئیس جمهوری هستیم و دشمن به دنبال چه کسی است، یادآور شد: دشمن به هیچ وجه حاضر نیست رونق جمهوری اسلامی و نشاط و امیدواری ملت ایران را ببیند.

وی با انتقاد از اینکه برخی کاندیداهای ریاست جمهوری به جای اینکه نقاط پیشرفت را به مردم نشان دهند، بیشتر بر روی کمبودها و مسائل اغلب غیرواقعی متمرکز می‌شوند که همین امر موجب ناامیدی مردم می‌شود، ادامه داد: گاهی گفته می‌شود که کارهای بزرگ این دولت در حوزه عمرانی به خاطر افزایش درآمدهای نفتی است که البته این افتخار دولت است که اساس سیاست‌گذاری خود را بر توزیع عادلانه ثروت‌ها بین تمام مردم قرار داده است.

علیرضابیگی اضافه کرد: اقدامات دولت‌های نهم و دهم در جای‌جای کشور موجب شده است که مردم نسبت به محل زندگی خود احساس دلبستگی کنند و امکان ایجاد ثروت برای مردم را فراهم شود.

وی با بیان اینکه تمرکز امکانات در مراکز جمعیتی موجب مهاجرت و کاهش انگیزه برای تولید می‌شود، گفت: میزان توجهی که در این دولت به نقاط محروم و دوردست آذربایجان شرقی صورت گرفته بسیار چشمگیر بوده؛ از جمله اینکه امکان ذخیره‌سازی 4 میلیارد متر مکعب منابع آبی در استان فراهم شده که مردم را به کار و فعالیت در عرصه کشاورزی ترغیب کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی از برجسته کردن مشکلات اقتصادی به قصد بحرانی نشان دادن وضعیت کشور انتقاد کرد و گفت: البته ما گرانی را انکار نمی‌کنیم، اما باید ببینیم که چرا گرانی اتفاق افتاده است؟ واقعیت این است که ما بازار را با ثروت نفت تنظیم می‌کنیم و هنگامی که نتوانیم از درآمدهای فروش نفت استفاده کنیم، قطعاً چرخه عرضه و تقاضا دچار مشکل می‌شود.

وی افزود: البته در این شرایط نیز می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم که این از قابلیت‌های انقلاب است و آن‌چه در شرایط فعلی اقتصاد کشور بیشتر مورد تأکید است، تمرکز بر روی تولید و صادرات است.

علیرضابیگی با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها، کسانی را که درآمد ثابت دارند دچار مشکل کرده، افزود: دولت در نظر داشت که با اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها درآمد این گروه از جامعه را تقویت کند، اما برخوردهای سیاسی مانع از اجرای این گام شد.

وی با بیان اینکه نادیده گرفتن حجم بزرگ کارهای انجام شده در کشور، حرکت کردن در مسیر دشمن است، اظهار داشت: ملت ما امروز بانشاط‌تر و امیدوارتر از گذشته حرکت می‌کند و دولت افتخار دارد که با پشتیبانی این مردم، تصمیمات اساسی را نیز در ارتباط بی‌واسطه با آنها اتخاذ کرده و منشأ قدرت و توانایی دولت نیز همین موضوع است.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح چند پروژه عمرانی در بستان آباد، خاطرنشان کرد: افتتاح این پروژه‌ها تصدیق این موضوع است که دولت احمدی‌نژاد قرار نیست تا آخرین لحظه خدمت آرام بگیرد و تلاش این دولت این است که خاطره ماندگاری از خدمت برای مردم ثبت کند.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت شهرک صنعتی بستان‌آباد، گفت: شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان با وسعت 98 هکتار آماده بهره‌برداری است و این شهرک از جمله فرصت‌هایی است که در چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی معرفی خواهد شد.

علیرضابیگی همچنین از افتتاح طرح 400 هکتار از اراضی پایاب سد الخلج و گازرسانی به 7 روستای شهرستان بستان‌آباد در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/60002/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول