اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غفوری‌فرد در گفت‌وگو با فارس:

آیت‌الله زنجانی محصول دوران سخت مبارزه در انقلاب بودند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به شخصیت آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی گفت: آیت‌الله زنجانی از حامیان اصلی انقلاب بوده و از ذخیره‌های الهی و نیز محصول دوران سخت مبارزه در زمان انقلاب محسوب می‌شوند.

آیت‌الله زنجانی محصول دوران سخت مبارزه در انقلاب بودند

حسن غفوری‌فرد دقایقی پیش در حاشیه مراسم تشییع عالم ربانی آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ایشان از حامیان اصلی انقلاب از خیلی سال‌ها قبل بودند و از کسانی بوده که از انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) حمایت می‌کردند.

وی افزود: روز گذشته ما خدمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بودیم که وی در ارتباط با آیت‌الله حسینی زنجانی اظهار می‌کرد که بسیاری از دست نوشته‌ها و دستخط‌ها در مراسم‌های زمان انقلاب از ایشان بود چرا که وی از انشاء و نویسندگی بسیار خوبی برخوردار بود و بنابراین بسیاری از مطالبی که در آن زمان انتشار داده شده نوشته ایشان بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خاطر نشان کرد: آیت الله حسینی زنجانی همواره به دانشجویان و دانشگاهیان توجه ویژه‌ای داشته‌اند و همچنین در اقشار مختلف مردم نیز توجه می‌کردند و در این راستا شاهدیم که ایشان به خوبی در دل مردم جا داشته و امروز نیز شاهد سیل عظیمی از دوستداران ایشان در مراسم تشییع هستیم.

غفوری‌فرد با اشاره به اینکه به عنوان نماینده آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم حضور یافته‌اند، ادامه داد: آیت الله حسینی زنجانی از ذخیره‌های الهی بودند؛ همچنین ایشان از محصول‌های دوران سخت مبارزه در انقلاب بودند که در کوران مبارزه ساخته شده‌اند.

انتهای پیام/ 70003/صا20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول