اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر:

هاشمی با تحریک افراد زاویه‌دار با انقلاب کاندید شد

مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: هاشمی برای حضور در میدان انتخابات، مردد بود و آن‌چه موجب شد بیاید، تحریک افرادی بود که با انقلاب زاویه دارند.

هاشمی با تحریک افراد زاویه‌دار با انقلاب کاندید شد

بهروز همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: هاشمی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری و کاندیدا شدن در این عرصه به مصلحت خود عمل نکرد و با تحریک عده‌ای به میدان آمده که به ‌خاطر آن‌ها ضربه خواهد خورد.

همتی اظهار داشت: هاشمی برای حضور در میدان انتخابات، مردد بود و آن‌چه موجب شد بیاید، تحریک افرادی بود که با انقلاب زاویه دارند.

مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر ادامه داد: سن بالای هاشمی موضوعی است که گمان می‌رود قدرت اجرای امور را از او بگیرد و قصد خدمتگزاری وی در شبهه قرار دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: هاشمی از 2 خرداد 76 در مسیری افتاد که به مصلحتش نبود و با القائات جریان لیبرال که دل در آموزه‌های غربی دارند، گرفتار شد و نامه بدون سلام هاشمی در جریان فتنه 88 به مقام معظم رهبری، بیانگر تغییر رویکرد هاشمی است.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول