اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

همایش قانون و امنیت انتخابات در رفسنجان برگزار شد

همایش قانون و امنیت در انتخابات در رفسنجان برگزار شد.

همایش قانون و امنیت انتخابات در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ظهر امروز همایش قانون و امنیت در انتخابات با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان در رفسنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در این همایش با اشاره به آیه 62 سوره نور اظهار داشت: این آیه شریفه هم حماسه حضور، هم حماسه سیاسی و هم تبعیت محض از ولایت فقیه را بیان می‌کند.

وی تصریح کرد: ولی‌امر مسلمین امسال حماسه سیاسی را از ما خواسته‌اند و ما پس از خلق آن باید کوشش کنیم تا حماسه اقتصادی را نیز به وجود آوریم.

رمضانی‌پور افزود: دشمنان ما می‌خواهند به گونه‌ای مردم را ناامید و از صحنه خارج کنند و ما وظیفه داریم روحیه نشاط و امید را در دل مردم ایجاد کنیم تا دشمن ناکام شود.

امام جمعه رفسنجان اذعان داشت: حال که پس از گذشت سال‌های زیادی حکومت اسلامی نصیب ما شده هرگز اجازه آسیب رساندن به آن را نمی‌دهیم و با تمام وجود از آن حفاظت می‌کنیم.

وی بیان داشت: جامعه ما نیازمند سلامت و امنیت است، لذا سلامت فرد می‌تواند در سلامت خانواده، جامعه و تمام جاهای دیگر مؤثر باشد و فردی که انتخاب می‌شود، باید سلامت داشته باشد.

رمضانی‌پور ابراز داشت: تلاش برای کسب رضایت مردم و پرهیز از کسب رضایت صاحبان قدرت و ثروت امری است که باید نسبت به آن توجه خاصی شود و صاحبان قدرت و ثروت باید در رده‌های بعدی قرار گیرند.

وی عنوان کرد: در این شرایط حساس به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هر کس با کوچکترین حرکتی بخواهد، احساسات مردم را برانگیزد و انحراف ایجاد کند به نظام خیانت کرده پس باید وظایف خود را دقیق انجام دهیم تا کشتی انقلاب را با ناخدایی رهبر به سر منزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/80016/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول