اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر مطرح کرد

آماده‌سازی گروه‌های مختلف برای حضور در انتخاباتی پرشور

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با تاکید بر هوشیاری کامل و جامه عمل پوشاندن به شعار امسال مقام معظم رهبری گفت: در این زمینه آنچه مهم‌ است این است که افراد و گروه‌های سیاسی خود را برای حضور در انتخاباتی پرشور آماده ‌کنند.

آماده‌سازی گروه‌های مختلف برای حضور در انتخاباتی پرشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود خدری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمتر از یک‌ماه دیگر به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری باقی‌مانده است، بیان کرد: ملت عزیز ایران اسلامی از هم‌اکنون خود را برای شرکت در امتحان سیاسی اجتماعی، انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده می‌کنند، این در حالی است که ترفندها و فشارهای سران کشورهای غربی به ویژه آمریکا افزایش یافته است.

وی با تاکید بر هوشیاری کامل و جامه عمل پوشاندن به شعار امسال مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این زمینه آنچه مهم‌ است این است که افراد و گروه‌های سیاسی خود را برای حضور یک انتخابات پرشور آماده ‌کنند.

خدری افزود: انتخابات آتی چون بعد از فتنه سال 88 برگزار می‌شود، دارای اهمیت استراتژیک منطقه‌ای و جهانی زیادی نسبت به تمام ادوار قبل است.

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر بیان کرد: حضور پرشکوه مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی که یقینا به مراتب پرشورتر از دوره‌های گذشته خواهد بود، اقتدار نظام را یکبار دیگر به رخ دشمنان داخلی و خارجی خواهد کشید و مردم نشان خواهند داد که با وجود مشکلات اقتصادی، ذره‌ای از کیان هستی و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های اصیل اسلامی خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

خدری با بیان اینکه اصلاح طلبان در این دوره متمایز از دوره‌های گذشته پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند،‌‌‌‌ تصریح کرد: آنها با عقب نشینی از بیشتر نظریه‌های قبلی خود آمده‌اند تا بار دیگر به عرصه قدرت بازگردند، لذا آنها منتظر خواهند ماند تا بعد از تایید رسمی شورای نگهبان با محوریت هاشمی، همگی به حمایت وی انصراف دهند تا زمینه را برای کاندیدای واحد خود فراهم نمایند.

وی اضافه کرد: جبهه پایداری نیز که حدود 100 نماینده مجلس شورای اسلامی را هم به دنبال خود دارد، منتظر نظر شورای نگهبان خواهد ماند تا با ائتلاف نامزد اصلح خود را به صحنه انتخابات معرفی کند.

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر نیز با تشریح وضعیت نامزدهای اصول‌گرایان و طرفداران دولت اظهار امیدواری کرد که آنان کاندیدای اصلح خود را که مطابق با معیارهای اعلام شده مقام معظم رهبری باشد به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول