اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج اعلام کرد

جمع‌آوری آرای انتخابات قلعه‌گنج در 310 صندوق

فرماندار قلعه‌گنج گفت: تعداد 310 صندوق آرای مأخوذه مردم را در انتخابات 24 خرداد در شهرستان قلعه‌گنج جمع‌آوری می‌کنند.

جمع‌آوری آرای انتخابات قلعه‌گنج در 310 صندوق

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی در جمع معتمدان و اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: معیار اصلی انتخابات اصلح این است که افرادی سر کار بیایند که همت آنها حفظ عزت و حرکت کشور در راستای اهداف انقلاب باشد.

وی افزود: انتخاب فرد اصلح می‌تواند، کشور را با همین سرعت و حتی بیشتر از آن در عرصه‌های اقتصادی، معنوی و بین‌المللی پیش ببرد.

فلاحی عنوان کرد: با توجه به شرایط منطقه و نگاه بدخواهان این نظام به انتخابات ملت ایران باید حضور گرم، پرشور و گسترده‌تر مردم نسبت به سال‌های گذشته را مهیا داشته باشیم و سپس فردی اصلح، شایسته و ولایتمدار را انتخاب کنیم.

وی گفت: در شهرستان قلعه‌گنج تعداد 310 صندوق آرای مأخوذه مردم را در انتخابات 24 خرداد جمع‌آوری می‌کند و برای این تعداد صندوق حدود 2 هزار نفر نیروی انسانی آماده کار هستند.

فرماندار قلعه‌گنج بیان داشت: با دعوت بیش از 150 نفر از معتمدان محلی و تشکیل پنج هیئت اجرایی کار برگزاری انتخابات در سطح شهرستان مانند سال‌های گذشته در صحت و امنیت کامل اجرا می‌شود.

فلاحی خاطر نشان کرد: امسال با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب همکاران در ستاد انتخابات شهرستان یکی دیگر از سالم‌ترین انتخابات‌ها را همزمان با حضور حماسی مردم شکل می‌دهیم.

انتهای پیام/80004/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول