اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

‌آلوده‌سازی فضای انتخابات ‌جرم محسوب می‌شود‌‌

‌رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: نظر‌سازی‌های القایی به دروغ و آلوده‌سازی فضا و نیز نا‌امید کردن مردم جرم محسوب می‌شود‌.

‌آلوده‌سازی فضای انتخابات ‌جرم محسوب می‌شود‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام علی توکلی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش قانون و امنیت در مورد انتخابات نقش تبلیغات را در این مورد مهم خواند و اظهار داشت: پایبندی به اصول یکی از مواردی است که نشریات و رسانه‌ها باید به آن توجه داشته باشند و حرفی غیر از این چارچوب بیان نکنند، زیرا عدم پایبندی به آن بی‌تقوایی است.

وی با اشاره به اینکه نظر‌سازی‌های القایی به دروغ و آلوده‌سازی فضا و نیز نا‌امید کردن مردم جرم محسوب می‌شود، افزود: توهین کردن و پخش شب‌نامه‌ها هنر نیست، بلکه هنر ایجاد امید در دل مردم و حفظ آبروی انسان‌ها است.

توکلی بیان داشت: برخی پیامک‌ها علیه برخی افراد می‌رسد و این هم جرم است و کسانی که اقدام به ارسال اینگونه پیامک‌ها می‌کنند در حقیقت خباثت خود را می‌رسانند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رو کردن مسائل شخصی افراد برای تخریب کردن آن موجب بی‌برکتی در زندگی می‌شود، خاطر ‌نشان کرد: انتخابات باید وحدت و همدلی به وجود آورد و افراد باید برای یکدیگر ارزش قائل شوند.

توکلی عنوان کرد: مطبوعات‌ و رسانه‌ها با رعایت کامل اصول در امر انتخابات سهیم باشند و اجازه ندهند با قلم و بیان خود مسلمانی هتک حرمت شود.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبر فرزانه گاهی اوقات به صرف اینکه فردی مورد نظر ما نباشد، نخواهیم تا آخر او را بکوبیم، زیرا هر شخصی سلیقه‌ای دارد.

توکلی گفت: انتخابات نیازمند فضایی آرام و بدون دغدغه است و با توجه به هجمه‌ای که دشمن از آن سوی مرز‌ها آورده باید کاری کنیم که این بستر فراهم شود تا حماسه‌ای بزرگ آفریده شود.

انتهای پیام/80016/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول