اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای سمنان خبر داد

تولید برنامه‏های آموزشی با رویکرد آشنایی با قوانین انتخابات در سمنان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان از تولید برنامه‏های آموزشی با رویکرد آشنایی مردم با قوانین انتخابات و فرایندهای اجرایی آن در سمنان خبر داد.

تولید برنامه‏های آموزشی با رویکرد آشنایی با قوانین انتخابات در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالمحمد منتظرحجت صبح امروز در جلسه هماهنگی تبلیغات و اطلاع‏رسانی انتخابات در حوزه رسانه و صدا و سیمای مرکز سمنان با ستاد انتخابات شهرستان که با حضور رئیس هیئت اجرایی انتخابات و اعضای ستاد انتخابات شهرستان در محل صدا و سیما تشکیل شد، اظهار داشت: صدا و سیما برای هر چه باشکوه‏تر برگزار کردن انتخابات 24 خرداد و فراهم‏سازی بستر حضور حداکثری مردم در صحنه آمادگی کامل دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: صدا و سیما در راستای سیاست‏گذاری صورت گرفته در بخش انتخابات با تدوین و تولید برنامه‏های تلویزیونی و رادیویی تمام اهتمام خود را در راستای اعتمادسازی، آگاه‏سازی و افزایش امیدواری مردم به نظام به کار بسته است.

منتظرحجت افزود: صدا و سیما سعی در تولید برنامه‏های آموزشی با رویکرد آشنایی مردم با قوانین انتخابات و فرایندهای اجرایی آن از طریق معتمدان مردم در هیئت اجرایی انتخابات و آشناسازی مردم با شرح وظایف شوراها و رئیس جمهوری و هیئت نظارت و بازرسی دارد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما می‏کوشد تا با شفاف‏سازی، اقدامات دست‏اندرکاران انتخاباتی را اعلام کرده و بستر حضور آگاهانه مردم را فراهم سازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان به حجم گسترده توطئه‏ها و دسیسه‏های دشمنان در فضاهای مجازی و شبکه‏های ماهواره‏ای اشاره کرد و گفت: ایجاد شبهه در مراحل پیش، حین و پس از انتخابات از برنامه‏های اساسی دشمنان در زیر سوال بردن انتخابات ایران است.

منتظرحجت بیان داشت: با همه این تهدیدها به واسطه وجود رهبری مدبرانه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همراهی مردم با بصیرت، این تهدیدها را به فرصت و حماسه سیاسی تبدیل خواهیم کرد.

استفاده از همه پتانسیل موجود در حوزه نرم‏افزاری و سخت‏افزاری در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، آشنایی اقشار مختلف با توجه به نوع مخاطب در خصوص فرایندهای برگزاری انتخابات، ایجاد باکس خبری به صورت اختصاصی در بحث انتخابات برای اطلاع‏رسانی به مردم از اقدامات ستادهای انتخاباتی، زیرنویس و درج جملات جلب مشارکت مردم از بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل، تولید گزارش‏های خبری، فراهم‏‏سازی تریبون آزاد برای اقشار مختلف و ... از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/2249/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول