اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

4 هزار نفر کار اجرایی انتخابات در رفسنجان را بر عهده دارند

فرماندار رفسنجان گفت: 4 هزار نفر در شهرستان رفسنجان کار اجرایی و نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را انجام می‌دهند.

4 هزار نفر کار اجرایی انتخابات در رفسنجان را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی‌اکبر پورمحمدی پیش از ظهر امروز در همایش قانون و امنیت در انتخابات با تبریک ماه رجب و آرزوی بهره‌مندی از فضائل این ماه اظهار داشت: حماسه‌سازی به معنی عمل کردن و پرهیز از شعار دادن است.

وی تصریح کرد: برای موفقیت در سیاست باید وارد عمل شد تا نتیجه کسب کرد و حضور مردم که همیشه در صحنه‌ها حاضر بودند حماسه‌ساز می‌شود.

پورمحمدی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی اگر می‌خواستیم، فقط شعار بدهیم، نمی‌توانستیم به جایی برسیم، لذا رزمندگان ما با رشادت و جانفشانی با تمام قوا در میدان عمل حاضر شدند و نتیجه خوبی گرفتند.

وی بیان داشت: سال 91 برای ما بسیار سال سختی بود و دشمنان با تحریم‌های سنگینی که بر ما روا داشتند، می‌خواستند مردم را در برابر نظام قرار دهند، اما سه اصل شور، شعور و حضور که در مردم بود، نگذاشت، دشمن به خواسته خود برسد.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: دشمن با تبلیغات سنگین و فتنه‌گری‌ها هم نتوانست به نظام ما که بر دو پایه اسلام و ولایت فقیه استوار است، آسیب برساند و در حقیقت شکست خورده این میدان دشمن است و می‌خواهد به گونه‌ای آبرومندانه از گیر توطئه‌های خودش که در آن افتاده فرار کند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه رهبر فرزانه فرمودند «ما به حماسه سیاسی و اقتصادی نیاز داریم»، ابراز داشت: تمام نیروها و مردم با تمام امکانات وارد شوند تا این دو حماسه پدید آید.

وی عنوان کرد: ایجاد انگیزه در دل مردم وظیفه ما است و با امیدواری به نظام جمهوری اسلامی و نگاه به فشارهای سال گذشته حضور و کنترل مردم نشان داد که در ایجاد حماسه اقتصادی نیز مردم نقش مؤثر و اصلی را دارند.

پورمحمدی بیان داشت: مقدمات برای برگزاری انتخاباتی آرام و بدون دغدغه فراهم شده و 4 هزار نفر کار اجرا و نظارت را در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در رفسنجان انجام می‌دهند.

وی اذعان داشت: کاندیداها در این انتخابات نقش کلیدی دارند، زیرا شعور سیاسی خود را به کار برده‌اند و احساس مسئولیت کرده تا گرمای انتخابات را بالا ببرند.

انتهای پیام/80016/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول