اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اردبیل:

اجماع اصولگرایان پیروزی آنها را رقم می‌زند / در صورت قصور، هاشمی برنده انتخابات می‌شود

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اردبیل گفت: اصولگرایان اگر بر روی یک نامزد واحد با اولویت ولایتی اجماع داشته باشند قطعاً پیروز انتخابات خواهند شد.

اجماع اصولگرایان پیروزی آنها را رقم می‌زند / در صورت قصور، هاشمی برنده انتخابات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغر تقدیسی صبح امروز در نشست اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری در اردبیل اظهار داشت: رقابت اصلی در انتخابات پیش‌رو بین سه ضلع اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و کاندیدای دولت خواهد بود که به نظر می‌رسد این رقابت نفس‌گیر بوده و آرایش انتخاباتی بسیار پر تحرکی را رقم می‌زند.

وی در مورد پیروز انتخابات در صورتی که تمام نامزدهای اصولگرایان در حمایت از ولایتی کناره‌گیری کنند، تصریح کرد: در این صورت امکان پیروزی اصولگرایان بهتر و بیشتر خواهد بود و به یقین ولایتی پیروز انتخابات خواهد شد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اردبیل یادآور شد: در غیر این صورت نظر بر اینکه آیت‌الله هاشمی تنها نامزد موثر اصلاح‌طلبان می‌باشد رای به نفع او برگشته و هاشمی برنده انتخابات خواهد شد.

تقدیسی گفت: با توجه به ضرورت کشورمان ولایتی سه ویژگی و امتیاز نسبت به سایر رقبایش دارد که وی را شاخص‌ترین نامزد اصولگرایان می‌کند.

وی عنوان کرد: ولایتی توان بهبود وضعیت روابط خارجی و ایجاد وحدت و آرامش بین تمام نیروهای خانواده انقلاب و اصولگرایان را دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی و انتخاباتی و اهل رسانه در اردبیل مقبولیت خاص در بین دانشگاهیان، نخبگان و جوانان کشورمان را از دیگر برجستگی ولایتی اعلام کرد و بیان داشت: این شاخصه‌ها و امتیازات را سایر نامزدها ندارند.

تقدیسی در خصوص نامزد جبهه دولتی‌ها نیز افزود: اجماعی که در محور مشایی صورت گرفته اجماع قابل پیش‌بینی دولتی‌ها بود و به نظر می‌رسد با توجه به انذارها و هشدارها از سوی شورای نگهبان مشایی تایید صلاحیت نشود.

وی خاطرنشان کرد: حرکتی که رئیس جمهور در دفاع از مشایی و حضور همزمان در ستاد انتخابات و وزارت کشور داشت نوعی دهن‌کجی به قانون و ماهیت حقیقی آن بود که امیدواریم رئیس جمهور در ادامه مسیر رفتار و گفتار انتخاباتی خود را اصلاح کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: از یک مجری انتخابات بعید است که از کاندیدایی حمایت کرده و یا زمینه حضور وی را با کارناوال تبلیغاتی فراهم کند.

انتهای پیام/62001/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول