اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گروه امگا تکنولوژی روسیه صورت گرفت

بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار

نماینده گروه امگا تکنولوژی روسیه که یک گروه در حال رشد در توسعه فناوری صنایع غذایی کشور روسیه است، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار را مورد بررسی قرار داد.

بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار، در این بازدید روبرت هایراپتیان نماینده گروه امگا تکنولوژی روسیه ضمن بازدید از صنایع غذایی مختلف در منطقه آزاد چابهار و نواحی همجوار به ویژه صنایع شیلاتی و گوشت، با مسئولان بخش‌های سرمایه‌گذاری و صنایع سازمان منطقه آزاد نشستی انجام داد.

گروه امگا تکنولوژی روسیه در سال 1994 تأسیس شده و از جمله شرکت‌های فعال در زمینه تولید طعم دهنده‌های مواد غذایی و تولید مواد غذایی ترکیبی است.

حضور این شرکت در منطقه آزاد چابهار و شراکت با شرکت‌های ایرانی فعال در تولید گوشت، کنسرو ماهی تن و خرما می‌تواند به ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای این صنایع کمک شایانی کند.

در دیدارهای صورت گرفته، مسئولان سازمان منطقه آزاد چابهار آمادگی خود را برای ارائه تسهیلات  قانونی لازم برای ایجاد یکی از واحدهای برون مرزی آن شرکت اعلام کردند.

این تسهیلات شامل اجاره سوله‌های آماده و نیز واگذاری اراضی مورد نیاز و سایر معافیت‌ها و مشوق‌های مندرج در قوانین مناطق آزاد خواهد بود.

هایراپتیان در این بازدید ضمن تأکید بر اینکه منطقه آزاد چابهار به علت نزدیکی به شبه قاره هند و امکان تسریع واردات ادویه‌جات می‌تواند نقطه خوبی برای ایجاد یکی از شعبات برون مرزی شرکت مذکور باشد ابراز امیدواری کرد بتواند شراکت خوبی با شرکت‌های فعال در حوزه منطقه آزاد چابهار در زمینه تولید مواد غذایی فرآوری شده داشته باشد.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول