اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم خبر داد

اعلام آمادگی چند شرکت خارجی برای سرمایه‌گذاری در پروژه بلوار پیامبر اعظم

سرپرست معاونت سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی از مذاکره شهرداری کلانشهر قم با چند شرکت خارجی برای تأمین مالی پروژه‌های در دست اقدام خبر داد.

اعلام آمادگی چند شرکت خارجی برای سرمایه‌گذاری در پروژه بلوار پیامبر اعظم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا یامولا گفت: یک کنسرسیوم بین‌المللی متشکل از چندین شرکت بزرگ چینی و دو شرکت از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از پروژه‌های عمرانی (پیامبر اعظم و ادامه فاز 5 عمار یاسر) بازدید کرده و برای تأمین مالی این پروژه‌ها اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به مذاکره مسئولان شهرداری با این کنسرسیوم و برگزاری جلسه نحوه بررسی همکاری‌ها در معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با کارشناسان سازمان قطار شهری معاونت حمل و نقل و کارشناسان و مهندسین سازمان توسعه و عمران در مورد پروژه‌های پیامبر اعظم و فاز 5 عمار یاسر اذعان داشت: این کنسرسیوم همچنین با شهردار قم دیدار کرده و مذاکراتی را در مورد نحوه تأمین مالی و اجرای پروژه‌ها صورت دادند.

یامولا افزود: در مذاکراتی که با شهردار قم به انجام رسید به زودی تفاهم نامه‌ای برای زمان‌بندی مطالعات امکان سنجی و اخذ مجوز‌های دولتی آماده شده و به امضای طرفین خواهد رسید.

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم ارزیابی مثبتی از این کنسرسیوم داشته و ابراز کرد: امیدواریم این سفرها و مذاکرات به قرارداد منتهی شود.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول