اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر چین:

سیاست کشور چین برای سرمایه‌گذاری در اروند روشن است

سفیر چین گفت: سیاست کشور چین برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند بسیار روشن است.

سیاست کشور چین برای سرمایه‌گذاری در اروند روشن است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در مراسم امضای قرارداد احداث یک مجتمع صنعتی در منطقه آزاد اروند که با حضور مهدی نیک‌پی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و یوهونگ یانگ سفیر چین برگزار شد راهکارهای تبادل همکاری‌های مشترک بازرگانی، تجاری و صنعتی بررسی شد.

سفیر چین در این مراسم با تشکر از دعوت مهدی نیک‌پی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تلاش سفارت چین و رایزن بازرگانی این سفارت بر این است تا با برنامه‌های تشویقی و حمایتی سرمایه‌گذاران و بازرگانان بیشتری در منطقه آزاد اروند فعالیت کنند.

یوهونگ یانگ با بیان اینکه سیاست کشور چین در سرمایه‌گذاری در اروند بسیار روشن است، افزود: در مراسم امروز اطلاعاتم نسبت به منطقه آزاد اروند بسیار کامل‌تر شد و امیدوارم در آینده نزدیک با بازدید از این منطقه با فعالیت‌های این منطقه بیشتر آشنا شویم.

*آغاز به‌کار مجتمع با 4 خط تولید

ژی فانگ، مدیر مجتمع صنعتی که قرارداد احداث آن در منطقه آزاد اروند امروز به امضا رسید از اعتماد مدیران سازمان منطقه آزاد اروند تشکر کرد و گفت: این مجتمع صنعتی به صورت تخصصی در بخش تولید پارچه و بنرهای تبلیغاتی فعالیت کرده و با چهار خط تولید آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/72001/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول