اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه گردشگری شهرداری‌های خراسان‌رضوی تاکید کرد

تحقق جذب سرمایه‌گذاران اقتصادی در مشهد با ایجاد بسترهای مناسب

مدیر توسعه گردشگری سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: با ایجاد بسترهای مناسب می‌توان سرمایه‌گذاران اقتصادی زیادی را به سوی کلان شهر مذهبی مشهد جذب کرد و از این طریق در ارتقای این کلان‌شهر مذهبی کوشید.

تحقق جذب سرمایه‌گذاران اقتصادی در مشهد با ایجاد بسترهای مناسب

محسن لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به انتخاب حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی به عنوان شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: دشمن از طریق تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سعی در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که در این راستا رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر شعارهای اقتصادی را برای سال انتخاب می‌کنند.

مدیر توسعه گردشگری سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان‌رضوی افزود: با توجه به معضلات و مشکلات اقتصادی که هم‌اکنون در کشور وجود دارد، مسائل اقتصادی باید کانون توجه مسئولان و مدیران اقتصادی قرار گیرد تا بتوان از مشکلات اقتصادی مردم کاست.

وی با بیان اینکه حماسه اقتصادی در هر استان و منطقه متفاوت است، خاطرنشان کرد: جمعیت مشهد مقدس سه میلیون نفر است؛ اما سالانه بیش از 20 میلیون زائر را در خود جای می‌دهد در نتیجه باید بسترهای اقتصادی در این شهر به گونه‌ای فراهم شود تا سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی جذب شوند.

لشگری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و توسعه زیرساخت‌های فیزیکی و ارتقای خدمات و رفع موازی‌کاری‌های اداری می‌توانیم فعالان اقتصادی زیادی را به سوی کلان شهر مذهبی مشهد جذب کنیم.

مدیر توسعه گردشگری سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان‌رضوی یادآور شد: حضور زائران در مشهد مقدس به ویژه در ایام پیک سال سبب یک توزیع درآمدی مناسب بین شهروندان مشهدی و رونق کسب و کار می‌شود؛ که با ارتقای مراکز رفاهی و اقامتی می‌توان زائران و گردشگران بیشتری از سایر کشورهای منطقه به سوی مشهد مقدس جذب کرد.

لشگری با اشاره به حماسه سیاسی اظهار کرد: انتخاب حماسه سیاسی از سوی مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن انتخابات پیش‌رو ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بوده که قطعا مردم ایران با حضور دوباره خود این حماسه سیاسی را محقق می‌کنند.

انتهای پیام/70022/صا20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول