اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

دستگاه قضایی حامی سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: رویکرد دستگاه قضایی استان کرمان در مواجهه با پروژه‌های تولیدی و صنعتی‌، حمایت و پشتیبانی در چارچوب قانون است.

دستگاه قضایی حامی سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در حاشیه بازدید جمعی از قضات محاکم تجدید نظر کرمان از چند ‌طرح ویژه اقتصادی این استان اظهار داشت: وجود و افزایش طرح‌های اقتصادی سودآور و اشتغالزا بسیار مهم و حائز اهمیت است و معمولاً با میزان ورودی پرونده‌ها به دادگستری رابطه معکوس دارد.

وی ابراز داشت: هر چه تعداد پروژه‌های اقتصادی بیشتر شده و بر میزان درآمدزایی و اشتغال افراد جامعه بیفزاید به همین مقدار از ورودی پرونده‌های دستگاه قضایی کاسته می‌شود.

توکلی عنوان کرد: دستگاه قضایی اجازه تعطیلی‌ هیچ طرح یا پروژه اقتصادی را نمی‌دهد، زیرا این امر به بیکاری جمع کثیری از کارکنان آن مجموعه و تبعات اجتماعی دیگر منجر می‌شود.

وی رویکرد دستگاه قضایی استان کرمان را در مواجهه با پروژه‌های تولیدی و صنعتی‌، حمایت و پشتیبانی در چارچوب قانون اعلام کرد و اظهار داشت‌: تاکنون در هیچ یک از موارد مطروحه در دادگستری اجازه تعطیلی داده نشده و سعی بر آن بوده تا در کنار پویایی‌، مشکلات و مسائل حاشیه آن نیز با قانونمندی حل و فصل شود.

این مقام قضایی حرکت در جریان پویایی چرخ صنعت کشور را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: باید از کسانی که در عرصه اقتصاد‌، تولید و اشتغالزایی فعالیت می‌کنند به عنوان سرمایه‌های انسانی این کشور حمایت کرد.

بنابراین گزارش، در این بازدید مدیر‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری صالحین به عنوان پشتیبان‌، حامی و سرمایه‌گذار این مراکز با رئیس کل دادگستری استان همراه بود و از مزرعه گل محمدی و کارخانه فولاد بردسیر‌، کارخانه گلاب معرکه، آب معدنی یگانه و شرکت تولید تابلوهای برق لاوان بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/2446/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول