اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز:

پیشرفت استان البرز با جذب سرمایه‌گذار میسر می‌شود / فعالیت اعضای ستاد سرمایه‎گذاری البرز

معان برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذار در توسعه استان‌ها موثر است افزود: استان البرز یکی از استان‌هایی است که می‌تواند با جذب سرمایه‌گذار مسیر توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کند.

پیشرفت استان البرز با جذب سرمایه‌گذار میسر می‌شود / فعالیت اعضای ستاد سرمایه‎گذاری البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیر یزدی صبح امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان البرز اظهار داشت: تحقق حماسه اقتصادی وظیفه همگانی است و مسئولان و مردم وظیفه سنگینی در این زمینه دارند.

وی افزود: مسئولان حوزه اقتصادی باید برای تحقق این مهم تلاش دوچندانی داشته باشند چراکه بخش قابل توجهی از تحقق «حماسه اقتصادی» بر دوش مسئولان این حوزه است.

*جذب سرمایه‎گذار در توسعه استان‎ها مؤثر است

یزدی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذار در توسعه استان‌ها موثر است افزود: استان البرز یکی از استان‌هایی است که می‌تواند با جذب سرمایه‌گذار مسیر توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کند.

وی ادامه داد: اعضای ستاد سرمایه‎گذاری استان البرز بسیار فعال هستند لذا باید تلاش شود تا اقدامات لازم جهت جذب سرمایه‌گذار صورت گیرد، زیرا جذب سرمایه‎گذار در توسعه استان‎ مؤثر است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز با اشاره به لزوم رویکرد جدی‎تر برای تحقق حماسه اقتصادی، اظهار داشت: امسال باید اقدامات انجام شده برای تحقق شعار سال و حماسه اقتصادی بیش از اقداماتی باشد که در سال‎های گذشته انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود به حماسه سیاسی نیز اشاره کرد و گفت: در فضای کنونی کشور آزمون بزرگی برای مردم وجود دارد که همان حماسه سیاسی است.

یزدی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در تحقق حماسه سیاسی مهم عنوان کرد و افزود: امید می‌رود در سایه وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط باشیم.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول