اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تداوم بازدیدهای فرماندار از طرح‌های صنعتی در سال جاریی

سرمایه‌گذاری 2 میلیاردی «جم پلاستیک »‌ برای تولید عایق‌های ماندگار

فرماندار اردبیل در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی در سال حماسه اقتصادی شرکت «جم پلاستیک » تولید‌ بلوک سقفی و قالب‌های عایق ماندگار را با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد تومان از مجموعه‌های موفق اعلام کرد.

سرمایه‌گذاری 2 میلیاردی «جم پلاستیک »‌ برای تولید عایق‌های ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در بازدید از این شرکت و نشست با مدیران این مجموعه تولیدی اظهار داشت: این شرکت که تولید‌کننده بلوک سقفی و قالب‌‌های عایق ماندگار برای اولین بار در استان اردبیل است جزو نسل‌ ششم این صنعت محسوب می‌شود که با 2 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری فعال شده است.

وی با اعلام اینکه در این شرکت برای 24 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سایر بخش‌های این شرکت و کامل شدن عرصه تولید می‌توان به اشتغال‌زایی بیشتر نیز دست یافت.

فرماندار اردبیل یادآور شد: عایق ماندگار تولید شده در این شرکت جزو پنج سازه مهم و برتر جهان طبق نظر کارشناسان است که در صرفه‌جویی انرژی نقش بسیار مهمی دارد.

دبیر گفت: این سیستم عایق مناسبی در برابر حرارت، برودت، رطوبت و صوت بوده و می‌تواند در گرمایش و سرمایش حداقل 75 درصد انرژی را حفظ کند.

وی به مدیران دستگاه‌های متولی توصیه کرد به جهت برخی مزیت‌ها از جمله مقاومت بالا در زلزله عایق حرارت، برودت و صوت، حمل و نقل آسان، ساخت سریع و در عین حال با سهولت و سایر برجستگی‌ها از این سازه در امر ساختمان‌سازی استفاده کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان اردبیل بیان داشت: قطعاً بهره‌‌گیری از این تولیدات مدرن می‌توان در صرفه‌جویی وقت و انرژی کمک‌کار شایسته‌ای باشد.

دبیر افزود: ما امروز در شرایط تحریم بیش از هر زمان دیگر به تولید با کیفیت داخلی و استفاده از خلاقیت و هوشمندی جوانان نیاز داریم تا برخی ضعف‌ها و کاستی‌های احتمالی دراین بخش را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید مدیرعامل شرکت جم پلاستیک اردبیل نیز در خصوص نحوه کار و سایر مزایای شرکت گزارشی ارائه کرد و خواستار حمایت بیشتر دستگاه‌های متولی در امر تولید به ویژه سرمایه‌گذاران داخلی در مرکز استان شد.

انتهای پیام/62005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول