اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس خبر داد

تشکیل فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور خبر داد.

تشکیل فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در نشستی با جمعی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در خلخال اظهار داشت: سرمایه‌گذاری خصوصی در بخش‌های مختلف کشور اعم از صنعتی و تولیدی سبب رشد اقتصادی و تقویت این جبهه بسیار مهم می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ برای رشد کشور نیاز به جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود که با سرمایه خود بساط رشد اقتصادی را برای کشور فراهم کنند.

جعفری‌بنه خلخال خاطر نشان کرد: در حالی که یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه کشور حضور قدرتمندانه بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آنان در زمینه‌های مختلف است خلأ تشکیل چنین فراکسیونی و فراکسیون‌های متعدد در زمینه‌های کارشناسی و امور توسعه‌ای احساس می‌شود.

این مسئول اضافه کرد:‌ در همین راستا و با رایزنی‌ها و مشورت با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نخستین گام در تشکیل این فراکسیون برداشته شد تا با شناسایی، ترغیب و تسهیل‌گری در امر سرمایه‌گذاری گام‌های مهمی در توسعه کشور برداشته شود.

وی با بیان این مطلب که در فراکسیون یاد شده با دعوت از مسئولان اقتصادی کشور و صاحب نظران راهکارهای مناسب برای رشد سرمایه‌گذاری داخلی صورت می‌گیرد، بیان کرد: فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور با هدف تسهیل در امر سرمایه‌گذاری در داخل کشور تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس از شکل‌گیری فراکسیون حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی خبر داد و یادآور شد: ‌با آغاز به کار این فراکسیون بسیاری از مشکلات کشور در مورد جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برطرف می‌شود.

جعفری‌بنه خلخال با اشاره به اینکه بیش از 110 نماینده با تشکیل فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور موافقت کردند، گفت: فراکسیون با ایده جذب سرمایه برای توسعه کشور و رفع مشکلات پروژه‌های ناتمام آغاز به کار کرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های کشور به دلیل ناکافی بودن اعتبارات تخصیص یافته نیمه‌تمام رها شده است، افزود: تشکیل فراکسیون یاد شده امتیازی برای کمک به جذب سرمایه و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام رها شده است.

وی با بیان این مطلب که ریاست فراکسیون سرمایه‌گذاری برای کشور بر عهده بنده و نایب رئیسی اول آن بر عهده شکری نماینده هشتبر است، تصریح کرد: ‌نایب رئیس دوم فریدونی نماینده مردم فارس و سخنگوی این فراکسیون نوروزی نماینده علی‌آباد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطر نشان کرد: فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور در برنامه‌ریزی خود نشست صمیمانه با مسئولان اقتصادی کشور را داشته تا مشکلات قانونی موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری داخلی کاهش یابد.

پیش از این جلیل جعفری‌بنه خلخال مسئولیت‌هایی در فراکسیون‌های عمدتاً تخصصی و توسعه‌ای بر عهده داشته و رئیس فراکسیون طرح‌ها و لوایح کارشناسی مجلس، رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس، نایب رئیس فراکسیون حمایت از تولید ملی، رئیس مجمع نمایندگان استان، رئیس کمیته هسته‌ای و انرژی‌های نو مجلس،‌ عضو گروه دوستی پارلمان ایران و اروپا از جمله مسئولیت‌های این استاد دانشگاه و دانشمند هسته‌ای است.

انتهای پیام/62008‌/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول