اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خراسان‌رضوی:

فقط از میان اصولگرایان لیست شورای شهر تهیه می‌کنیم

دبیر اجرایی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خراسان‌رضوی گفت: تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت صرفا از میان جریان‌های اصولگرا لیست خود را تهیه می‌کند و موضع این تشکل ضد فتنه، ضد انحراف و ضد فساد مالی است.

فقط از میان اصولگرایان لیست شورای شهر تهیه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قاسم قنبری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در محل دبیرخانه این تشکل اظهار کرد: تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در حوزه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا فعالیت می‌کند.

وی افزود: با توجه به فشارها و تهدیدات نظام سلطه در سال 92 نسبت به ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در کشور باید با اتخاذ راهکار‌های عملی و کارآمد و روی کار آوردن افراد کاردان تاثیر این فشار و تهدیدها را به حداقل برسانیم.

قنبری با بیان اینکه تقارن انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر نباید سبب تحت شعاع قرار گرفتن اهمیت انتخابات شورای شهر شود، خاطرنشان کرد: از آنجایی که شورای شهر می‌تواند مدخل جریان‌ها و افراد ناامید از تایید صلاحیت ریاست جمهوری در عرصه سیاسی باشد، باید دقت و نظارت جدی بر انتخابات شورای شهر داشته باشیم.

وی ادامه داد: از نظر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت باید افرادی متخصص و کارآمد، تابع ولایت و انقلاب اداره چهارمین شورای شهر را به دست گیرند.

دبیر اجرایی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه این تشکل در حال آماده کردن لیستی از افراد کارآمد و متخصص و در عین حال باتقوا در انتخابات شورای شهر است، گفت: برنامه‌ریزی کلان با نگاهی اجتماع محور و هوشمند برای تهیه لیست از افراد ذی‌صلاح برای به دست گرفتن کرسی‌های شورای شهر مشهد و شهرستان‌های خراسان‌رضوی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خراسان‌رضوی از بهمن ماه 91 در مشهد آغاز به کار کرده و در جلسات مکرر و فشرده خود با تشکل‌های اصولگرا و افراد موثر عرصه سیاست به انجام و تهیه این لیست مبادرت کرده است.

قنبری اظهار کرد: کارآمدی، تخصص، داشتن مقبولیت، کارنامه درخشان،‌اخلاق‌مدار و قانون‌مدار بودن در راس ویژگی‌های افراد اصلح بشمار می‌رود.

دبیر اجرایی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه برنامه‌های موثر در حوزه مدیریت شهری کاندیداتورهای انتخابات شورای شهر اصل مهمی است، گفت: تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت صرفا از میان جریان‌های اصولگرا لیست خود را تهیه می‌کند و موضع این تشکل ضد فتنه، ضد انحراف و ضد فساد مالی است.

وی بیان کرد: تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در لیست خود از اصلاح‌طلبان نیز استفاده نمی‌کند،‌ هم‌چنین کسانی را در اولویت قرار داده‌ایم که محافظه‌کار نباشند و در برابر تخلفات و فساد مالی شجاعت و قدرت ایستادگی داشته باشند.

قنبری از اعلام لیست تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت تا اواخر اردیبهشت ماه امسال خبر داد و افزود: 15 نفر اولویت نخست را انتخاب و در حال حاضر 15 نفر دوم را تکمیل می‌کنیم.

دبیر اجرایی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خراسان‌رضوی تصریح کرد: اولویت‌های بومی چون حاشیه شهر و بافت اطراف حرم و مسائلی از این قبیل را نیز در زمره موارد حائز اهمیت برشمرده‌ایم.

وی یادآور شد: در لیست تشکل به کسانی که سابقه مبارزه با فساد را داشته‌ باشند نگاه ویژه شده است؛ هم‌چنین تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت ویژه شورای شهر فعالیت می‌کند و پس از پایان انتخابات به فعالیت‌های فرهنگی ادامه داده و هیچ‌گونه فعالیت سیاسی ندارد.

دبیر اجرایی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خراسان‌رضوی گفت: تاکنون در شهرستان‌ها برای پنج نفر لیست 56 نفره تهیه و در مشهد از 200 نفر به 50 و در حال حاضر به 45 نفر رسیده‌ایم که نهایت باید 25 نفر را اعلام کنیم.

به گفته قنبری تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت مطلوبی دارد.

انتهای پیام/70023/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول