اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 127

نامه سرگشاده جبهه متحد اصولگرایان گلستان خطاب به کاندیداهای اصولگرا

جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان طی نامه سرگشاده‎ای خطاب به کاندیداهای اصولگرا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهان اتفاق‎نظر بر روی یک نامزد شدند.

نامه سرگشاده جبهه متحد اصولگرایان گلستان خطاب به کاندیداهای اصولگرا

به گزارش خبرنگار فارس از گلستان، در نامه سرگشاده ‌جبهه متحد اصولگرایان گلستان خطاب به نامزدها آمده است:‌ نامزدهای محترم اصولگرا آقایان؛ ابوترابی، ولایتی، قالیباف، جلیلی، لنکرانی، متکی، سبحانی، حداد عادل، خرازی، داوود احمدی‎نژاد و زاکانی سلام علیکم؛  با احترام از آنجا که حفظ انقلاب اسلامی‎، پیشرفت و آبادانی کشور بستگی به هماهنگی اجزای حکومت با مقام ولایت فقیه دارد ضرورت پیروزی اصولگرایان در انتخاب ریاست جمهوری اسلامی، امری اجتناب ناپذیر است ولکن تحقق این امر با پراکندگی میسر  نمی‎باشد.

این نامه ادامه داده است: صف آرایی رقبا به گونه‎ای است که تعدد نامزدهای اصولگرا، موفقیت آنها را قطعی می‎کند لذا اصولگرایان استان گلستان از آن برادران معزز تقاضا می‎کند که با اتفاق بر روی یک نامزد ریاست جمهوری، امید به پیروزی را به جبهه اصولگرایان باز گردانیده، شایسته است متذکر شویم که در صورت تعدد برادران این استان از همکاری با نامزدهای متفرق خودداری و تصمیم مقتضی نزدیک به پیروزی را با هم اتخاذ خواهند کرد.

انتهای پیام/83001/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول