اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت جدی در عرصه انتخابات

عطارزاده: هاشمی تمام بضاعت «اصلاح‌طلبان» برای رقابت با «اصولگرایان» بود

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان گزینه‌ای مناسب‌تر و قوی‌تر از هاشمی برای رقابت با اصولگرایان نداشتند، گفت: ورود هاشمی و مشایی نشان‌دهنده رقابت جدی سیاسی در عرصه انتخابات آینده کشور است.

عطارزاده: هاشمی تمام بضاعت «اصلاح‌طلبان» برای رقابت با «اصولگرایان» بود

مجتبی عطارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ثبت‌نام مشایی و هاشمی در لحظات آخر برای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: حضور این دو نفر نشانه رقابت جدی سیاسی میان دو جناح مختلف فکری در عرصه انتخابات آینده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام هاشمی رفسنجانی برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی برخلاف پیش‌بینی‌ها افزود: این موضوع نشانه این است که جناح اصلاح‌طلب با توجه به فقدان گزینه مناسب و قوی برای عرض‌اندام در برابر جناح مقابل به این جمع‌بندی رسیده‌اند که بهتر است هاشمی را به عنوان رقیب قوی در برابر کاندیداهای این گروه برگزینند.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه دولت نیز نماینده خاص خود را از پیش مشخص کرده است، تاکید کرد: حضور پر رنگ مشایی در سفرهای اخیر احمدی‌نژاد و سخنرانی شب گذشته وی در این ارتباط که تفاوتی میان من و مشایی وجود ندارد نشان دهنده این است که رقابتی جدی میان کاندیداها در عرصه انتخابات ایجاد می‌شود.

عطارزاده با اشاره به رقابت میان اصولگرایان و اصلح‌طلبان تصریح کرد: کاندیداهای متعدد و قوی اصولگرایان نیز نمادی از حضور پر رنگ این جبهه در انتخابات در برابر اصلاح‌طلبان است.

وی اضافه کرد: این نکته محرز است که در نهایت این دو گروه‌ درباره کاندیداهای خود به اجماع می‌رسند، اما تصور می‌کنم که مطابق پیش‌بینی‌ها رقابت‌های این دوره چهار قطبی است.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول