اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان:

مردم فردی را برمی‌گزینند که با سیاست‌های نظام همسویی دارد/ اعتماد به اصولگرایان بیشتر است

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه از دیدگاه من اعتماد افکار عمومی به اصولگرایان بیشتر است، گفت: مردم فردی را برمی‌گزینند که با سیاست‌های نظام که از سوی رهبر انقلاب تدوین می‌شود همسویی بیشتری دارند.

مردم فردی را برمی‌گزینند که با سیاست‌های نظام همسویی دارد/ اعتماد به اصولگرایان بیشتر است

مجتبی عطارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با توجه به تاکید برخی اصلاح‌طلبان بر این نکته که در نهایت آقای خاتمی یا هاشمی را به صحنه انتخابات می‌آورند، اظهار کرد: نمی‌توان بر این اظهارنظرها تکیه کرد چرا که در مباحث سیاسی همیشه گفته‌ها فراوان است اما عملیاتی شدن بسیاری از این اظهار نظرها امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: این امکان که اصلاح‌طلبان بخواهند از حضور هاشمی و خاتمی در عرصه رقابت استفاده کنند بسیار ضعیف است چرا که در رقابت‌های سال 88 به عملکردهای منفی این دولت اشاره شد و دیگر افکار عمومی نسبت به این طیف به دلیل عملکرد منفی دوره سازندگی به اندازه قبلی خوش‌بین نیست.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان تاکید کرد: از دیدگاه من سمت و سوی آرای عمومی به آن گروهی از اصولگرایان تمایل دارد که با واقع‌بینی و دوری از جوسازی‌ها، خبرسازی‌ها و دادن وعده‌های غیرعملی عمل کرده‌اند و عملکرد آنها در دوران گذشته گواه این است که در عمل واقع‌بینانه‌تر از طیف حاکم بر اصولگراها عمل کنند.

وی ادامه داد: از دیدگاه من این گروه با سیاست‌های کلی نظام که توسط رهبر معظم انقلاب بیان می‌شود همسویی بیشتری دارند و می‌توانند یار و یاور رهبر معظم انقلاب در تحقق اهداف عالیه نظام باشند.

انتهای پیام/63008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول