اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

بعید است جبهه پایداری به ائتلاف بزرگ اصولگرایان بپیوندد/ کارگزاران و اصلاح‌طلبان دوستان صادق هاشمی نیستند

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با اشاره به اینکه اصولگرایان به زودی وارد مرحله یکی شدن کاندیداها یا همان ائتلاف می‌شوند، گفت: البته جبهه پایداری به دنبال حضور مستقل در انتخابات است و فکر نمی‌کنم به ائتلاف بزرگ اصولگرایان بپیوندد.

بعید است جبهه پایداری به ائتلاف بزرگ اصولگرایان بپیوندد/ کارگزاران و اصلاح‌طلبان دوستان صادق هاشمی نیستند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: آنگونه که از محافل بزرگان اصولگرایی شنیده می‌شود این جریان به زودی وارد مرحله یکی شدن کاندیداها یا همان ائتلاف می‌شود.

نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ولی آن چیزی که مشهود است جبهه پایداری به دنبال حضور مستقل در انتخابات است و فکر نمی‌کنم که به ائتلاف بزرگ اصولگرایان بپیوندند.

حجت‌الاسلام بزرگواری در پاسخ به این سؤال که آیا آقای هاشمی در انتخابات به عنوان کاندیدا حضور خواهد یافت یا نه، افزود: فکر نمی‌کنم این همه تجربه که در انقلاب کسب شده به مدد آقای هاشمی نیاید و وی بخواهد به عنوان کاندیدا در عرصه حضور داشته باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آقای هاشمی خودشان بهتر می‌دانند که سن و سال کنونی ایشان جوابگوی کار سنگین ریاست‌جمهوری نیست و باید امروزه به جوانان کنونی در هر عرصه‌ای مشاوره بدهند.

وی از خطبه و نامه نادرست هاشمی در سال 88 سخن به میان آورد و گفت: ای کاش چنین اشتباهاتی در کارنامه ایشان ثبت نمی‌شد و ما معتقدیم که باز هم اطرافیان در بروز چنین اشتباهاتی نقش داشتند.

 بزرگواری تصریح کرد: امروز عده‌ای به دروغ سنگ آقای هاشمی را به سینه می‌زنند و می‌خواهند به منافع خود برسند که آقای هاشمی نباید در دام آن‌ها گرفتار شود.

این نماینده مجلس از کردار و گفتار دوگانه چنین افرادی که می‌خواهند از نام و نشان هاشمی سوء استفاده کنند سخن به میان آورد و افزود: مشاهده می‌کنیم که امروزه حتی خاتمی منطقی‌تر از هاشمی در باب انتخابات سخن می‌گوید چرا که به سخنان اطرافیان کمتر از هاشمی توجه می‌کند.

وی کارگزاران و اصلاح‌طلبان را دوستان صادق هاشمی ندانست و افزود: خاطره و ماجرای عالیجناب سرخپوش هرگز از اذهان خارج نمی‌شود.

انتهای پیام/2571/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول