اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

کاندیداها به ارزش‌های اسلامی و انقلابی پایبند باشند

استاندار کرمان گفت: کاندیداها در تمام مراحل انتخابات به ارزش‌های اسلامی و انقلابی پایبند باشند.

کاندیداها به ارزش‌های اسلامی و انقلابی پایبند باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره به در پیش‌ رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا خواستار رعایت اصول اخلاقی و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی از سوی عموم مردم و کاندیداها شد.

وی ابراز داشت: رعایت تمام جوانب اخلاق و قرارگیری در چارچوب اصول اسلامی تکلیف عمومی است.

استاندار کرمان با اشاره به ضرورت حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات سال جاری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به شعاع گسترده نفوذ فکری در خانواده‌ها و در نقاط مختلف استان کرمان و کشور بسیار تاثیرگذار است.

نجار از مشارکت حدود 61 هزار نفر در برگزاری انتخابات استان کرمان و ایجاد 3 هزار و 590 شعبه اخذ رأی ویژه انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد و تصریح کرد: یکی از سایت‌های ضدانقلاب تیتر زده است که انتخابات ایران دنیا را عوض می‌کند و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت انتخابات ایران است.

رئیس شورای اداری استان کرمان با اشاره به رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر گسترش تحصیلات تکمیلی این مجموعه را در اصلاح فرهنگ کار و اشتغال و مهارت‌آموزی بسیار قابل تقدیر دانست و با اشاره به نقش این دانشگاه در ارتقای فرهنگ عمومی افزود: فرهنگ استان کرمان بسیار غنی است و این خرده فرهنگ‌های بومی پایه‌گذار فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول