اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

88 درصد کاندیداهای شورا در آبادان تایید صلاحیت شدند

فرماندار ویژه آبادان گفت: 88 درصد از کاندیداهای شورای شهر و روستا در این شهرستان تایید صلاحیت شدند.

88 درصد کاندیداهای شورا در آبادان تایید صلاحیت شدند

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهارکرد: روند بررسی صلاحیت‌های داوطلبان شورای شهر و روستا پس از انجام مراحل قانونی به پایان رسید.

وی افزود: بر این اساس نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان چهارمین دوره شورای شهر و روستا به هر یک از آن‌ها به صورت محرمانه و کتبی اعلام شده است.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: بر این اساس 88 درصد از داوطلبان ثبت‌نام کننده تایید صلاحیت شده و صلاحیت 12 درصد دیگر نیز احراز نشد.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: بر اساس قانون انتخابات شوراها کاندیداهای رد صلاحیت شده‌‌ای که نسبت به عدم احراز صلاحیت خود اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند.

وی اضافه کرد: هیئت نظارت استان نیز به بررسی دوباره صلاحیت این عده پرداخته و نظر نهایی را در خصوص تایید و یا رد صلاحیت‌ها اعلام و نظر هیئت نظارت استان نظر نهایی خواهد بود.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان‌ کرد: البته افرادی که در بخش مرکزی و شهر اروندکنار داوطلب شده و صلاحیت آن‌ها رد شده است باید اعتراض خود را به هیئت نظارت آبادان اعلام کنند.

ایلخاص‌زاده افزود: پس از بررسی و اعلام نظر نهایی لیست کاندیداهای چهارمین دوره شوراها در آبادان تهیه و به عموم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: در طول ایام ثبت‌نام 157 نفر برای تصدی 13 کرسی شورای شهر در آبادان ثبت‌نام کردند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های مناسب انجام شده روند اجرایی کار به طور منظم در حال انجام است.

انتهای پیام/72008/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول