اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

کاندیداها دین خود را فدای ریاست‌طلبی نکنند

امام جمعه ملایر گفت: کاندیداها برای رسیدن به جایگاه ریاست، دین خود را فدای دنیا نکنند.

کاندیداها دین خود را فدای ریاست‌طلبی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان عصر امروز در همایش اقشار تأثیرگذار مذهبی با موضوع حضور حماسی در انتخابات در شهرستان ملایر با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: هدف از کار باید خدمت برای خدا باشد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در 24 خرداد گفت: بعد از رهبری مهم‌ترین پست و مقام در کشور ریاست جمهوری است و طبق اصل 115 قانون اساسی رئیس جمهور باید خصوصیات ده‌گانه قانون را داشته باشد.

امام جمعه ملایر گفت: کسی که خصوصیات اسلامی و قانونی ندارد، صلاحیت انتخاب را برای برعهده گرفتن این مسئولیت خطیر نخواهد داشت.

وی گفت: فردی که می‌آید باید هدفش خدمت به خلق و اخلاص برای خدا باشد و خود را برای مردم وقف کند.

فاضلیان تصریح کرد: خدا کند کسی که انتخاب می‌شود بعد از چهار سال عوض نشود و به خاطر غرق شدن در هوی و هوس، سوگندها و وعده‌هایش را از یاد نبرد.

وی ابراز داشت: البته کمتر کسانی پیدا می‌شود که به وعده‌ی خود عمل کند و آنچه را در ابتدا به مردم قول داده عملی سازد.

امام جمعه ملایر خطاب به مردم افزود: مردم نیز به عنوان انتخاب‌کنندگان باید مقید باشند، چراکه فردا باید در مقابل خداوند و شهدا جوابگو بوده و باید برای انتخاب اصلح در انتخابات شناخت کافی پیدا کنند.

وی یادآور شد: پست و مقام‌هایی که به انسان‌ها داده می‌شود، هشداری برای بیداری ماست و اگر درست خدمت نکنیم، ضربه‌ بسیاری به کشور وارد می‌کنیم. 

فاضلیان در پایان خطاب به روحانیت و اقشار تأثیرگذار در بین مردم تصریح کرد: مردم خود با آگاهی و شعور می‌توانند انتخابی درست داشته باشند، اما آنچه وظیفه شماست تشویق مردم برای حضور پررنگ و دشمن‌شکن در پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول