اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم پایه رودهن:

دانشجویان به ادعاهای واهی برخی کاندیداها توجهی نکنند

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: دانشجویان به ادعاهای واهی برخی کاندیداها قبل از رسیدن به مقام ریاست جمهوری که توان عملی ساختن آن را ندارند، توجهی نکنند.

دانشجویان به ادعاهای واهی برخی کاندیداها توجهی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علی چیتگر اظهار کرد: ‌‌انتخابات در واقع یک نظرسنجی فراگیر و ملی از کل شهروندان کشور است و کمیت، کیفیت و مشارکت انتخاباتی مردم می‏تواند میزان مشروعیت، کارآمدی نظام، سیاست‏ها و کارگزاران حکومتی را نشان دهد.

وی گفت:‌ به علت فقدان احزاب فراگیر و توانمند، پایبندی کاندیداها با رویکرد قومی و قبیله‏ای به تعهدات و وعده‏های انتخاباتی کم است.

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: رفتار انتخاباتی مردم تبیین‏گر تقاضاها و خواسته‏های سیاسی و اجتماعی آنهاست که می‏تواند دیدگاه‏ها و نگرش‏های موجود را به کاندیدای نمایندگی تفهیم کند.

چیتگر اضافه کرد: انتخابات شور و شوق ملی و بیعت دوباره مردم با دولت و میثاق با ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه در بطن نیروی جوان قرار دارد، تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه حربه‏های دشمن هیچ وقت نتوانسته از شور ملت ما بکاهد، امسال را حماسی‏تر و ملی‏تر از سال‏های قبل می‏دانیم و شور و شوق انتخاباتی نسبت به انتخابات‏ گذشته خیلی زودتر در جامعه دیده می‏شود.

چیتگر با اشاره به اینکه سال 92 یک مانور سیاسی به نام انتخابات داریم که حماسه‏ای سیاسی است، ادامه داد: این امر به وسیله خود مردم تحقق پیدا می‏کند و باید با نگاه دینی و بسیجی به این انتخابات بنگریم و با بصیرت این حماسه را رقم بزنیم.

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: توصیه ما به جوانان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری این است که به ادعاهای واهی کاندیداها، قبل از رسیدن به مقام ریاست جمهوری که توان عملی ساختن آن را ندارند، توجهی نکنند و تقاضایی که از کاندیداها داریم، مبنی بر رفع بیکاری جوانان و بالا بردن عزت تولید باشد.

چیتگر گفت: جامعه جوان ما آگاه هستند و ذهن تحلیل‏گری دارند و می‏دانند که هدف فتنه بیگانگان، پوچ و بی‏اساس است.

انتهای پیام/2568/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول