اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج فرهنگیان:

‌شعارهای کاندیداها باید براساس واقعیت باشد / معلم ‌ترغیب‌کننده حماسه است

معاون علمی و آموزشی سازمان بسیج فرهنگیان کشور حماسه را یک رفتار دلیرانه و اقدام عملی شجاعانه دانست و گفت: حماسه با عقل هدایت و حمایت و با ایمان پشتیبانی می‌شود.

‌شعارهای کاندیداها باید براساس واقعیت باشد / معلم ‌ترغیب‌کننده حماسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن نجیب‌زاده بعدازظهر امروز در مراسم مجمع سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به اینکه هیچ سازمانی تاثیرگذارتر از آموزش و پرورش وجود ندارد، اظهار کرد: در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران نقش معلمان و فرهنگیان در روش‌دهی و رساندن اطلاعیه بی‌نظیر و بی‌بدیل بود.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس معلمان 49 هزار شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کردند، تصریح کرد: همچنین در جنگ 36 هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب شده است.

معاون علمی و آموزشی سازمان بسیج فرهنگیان کشور اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس معلمان فقط جنگ نمی‌کردند، بلکه در این دوران معلمان مدرسه را درون جبهه برده و در جبهه‌ها کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کردند.

*آموزش و پرورش کارخانه انسان‌ساز است

وی آموزش و پرورش را کارخانه انسان‌ساز دانست و اظهار کرد: در این سازمان مدیران آینده کشورمان تربیت می‌شوند.

نجیب‌زاده حماسه را یک رفتار دلیرانه و اقدام عملی شجاعانه دانست و اذعان داشت: حماسه با عقل هدایت و حمایت و با ایمان پشتیبانی می‌شود.

وی به حماسه مردم ایران در طول دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: حماسه با دستور و فرمان اتفاق نمی‌افتد بلکه حماسه از دل می‌جوشد.

*صدا و سیما و مطبوعات به عنوان عوامل حماسه‌ساز هستند

معاون علمی و آموزشی سازمان بسیج فرهنگیان کشور صدا و سیما و مطبوعات را به عنوان عوامل حماسه‌ساز در کشور دانست و اظهار کرد: این عوامل باید مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات ترغیب سازند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نخست حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم است، گفت: در انقلاب اسلامی ایران حضور مردم به عنوان تیر ترکشی برای دشمنان اسلام بود.

وی یکی از راهبردهای دشمنان را بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان عنوان کرد و افزود: راهبرد دیگر دشمن وادار کردن ایران به مذاکره است.

معاون علمی و آموزشی سازمان بسیج فرهنگیان کشور مرور شیطنت‌های دشمنان در سال‌های گذشته برای دانش‌آموزان را جزو وظایف معلمان دانست و اظهار کرد: همچنین این قشر باید ویژگی‌های دشمن را به مخاطبانشان نشان دهند.

*معلم تقویت‌کننده و ترغیب‌کننده حماسه است

وی معلم را تقویت‌کننده و ترغیب‌کننده حماسه دانست و تصریح کرد: روشنگری و تبیین گفتمان ولایت و شجاعانه عمل کردن جزو وظایف فرهنگیان بسیجی است.

نجیب‌زاده رای را دو روی سکه دانست و اذعان داشت: یک روی رای دادن حق و دیگری تکلیف است.

وی به شاخصه‌ها و ویژگی‌های رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: ولایت‌مداری، عدالت‌خواهی، اعاده عزت ملی، متوقف کردن غرب‌گرایی و غرب‌باوری، مقابله با فساد، ساده‌زیستی و لیاقت و شایستگی جزو ویژگی‌های رئیس‌جمهور است.

معاون علمی و آموزشی سازمان بسیج فرهنگیان کشور اضافه کرد: امانت‌داری، رعایت قانون، تعامل با سران قوا، توسعه عدالت، تفکر بسیجی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و ... از دیگر شاخصه‌های رئیس‌جمهور است.

وی با بیان اینکه شعارهای کاندیداها باید براساس واقعیت باشد، گفت: رقابت لازمه انتخابات است ولی نباید به ناحق باشد.

انتهای پیام/2308/ش‌40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول