اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-67

طاهایی: کاندیداها از تخریب دیگران بپرهیزند

استاندار مازندران با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: کاندیداها تنها به بیان توانمندی‌های خود بپردازند و از تخریب دیگران بپرهیزند و آخرت خود را خراب نکنند.

طاهایی: کاندیداها از تخریب دیگران بپرهیزند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، سید علی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح فرمانداری سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه ماه رجب، ماه ریزش خیر و برکت و مقدمه‌ای برای ماه شعبان و رمضان است، اظهار داشت: ویژگی پیشوایان مکتب ما، علم، صداقت و هدایت‌گری بوده است.

رئیس شورای اداری استان مازندران، یادآور شد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، رئیس جمهور باید دردمند و با تدبیر و مقاوم در برابر نظام سلطه باشد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به نیروی انسانی استان از ماندگارترین رویکرد دولت احمدی‌نژاد برای مازندران بوده است، افزود: رئیس دفتر قبلی و حال حاضر رئیس جمهور از استان مازندران هستند و تلاش میرحسن موسوی برای استقرار فرمانداری سوادکوه شمالی، محوری بوده است.

طاهایی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو، آن را مهم و سرنوشت ساز توصیف کرد و یادآور شد: کاندیداها تنها به بیان توانمندی‌های خود بپردازند و از تخریب دیگران بپرهیزند و آخرت خود را خراب نکنند.

استاندار مازندران، افزود: حضور مردم، سرمایه گران‌سنگ انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/86015/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول