اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر:

78 درصد کاندیداهای شورای شهر خرمشهر تایید صلاحیت شدند

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر گفت: 78 درصد از کاندیداهای شورای این شهر تایید صلاحیت شدند.

78 درصد کاندیداهای شورای شهر خرمشهر تایید صلاحیت شدند

لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در طول ایام ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در مجموع 302 نفر در خرمشهر ثبت‌نام کردند.

وی افزود: در خرمشهر و برای شورای اسلامی این شهر 94 نفر ثبت‌نام کردند که 78 درصد آن‌ها تایید صلاحیت شدند و صلاحیت 21 نفر نیز احراز نشد.

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر ادامه داد: در حوزه مینوشهر نیز 22 نفر برای شورای این شهر نام‌نویسی کردند که صلاحیت چهار نفر از آن‌ها تایید نشد.

حیایی اهوازی تصریح کرد: در بخش مرکزی و روستاهای مینوشهر نیز 186 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 28 نفر رد صلاحیت شدند.

وی اضافه کرد: افراد رد صلاحیت شده تا امروز مهلت دارند که اعتراض خود را نسبت به عدم احراز صلاحیت خود اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: داوطلبانی که در حوزه‌های بخش مرکزی و روستاهای مینوشهر رد صلاحیت شدند باید اعتراض خود را به هیئت نظارت شهرستان و افرادی که در خرمشهر و مینوشهر رد صلاحیت شدند اعتراض خود را به هیئت نظارت استان ارجاع دهند.

حیایی اهوازی افزود: هیئت نظارت نیز ظرف مدت 10 روز به بررسی مجدد پرداخته و نظر نهایی را اعلام می‌کند که در این مرحله رای هیئت نظارت استان رای قطعی خواهد بود.

وی گفت: پس از اعلام نظر قطعی هیئت نظارت استان، فرمانداری‌ها از 13 تا 15 خرداد ماه باید لیست افراد تایید صلاحیت و نامزدهای نهایی را اعلام کنند.

انتهای پیام/72008/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول