اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم پایه رودهن مطرح کرد

برخی کاندیداها شفافیت فکری و رفتاری کمی دارند

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: برخی کاندیداها شفافیت فکری و رفتاری کمی دارند و امروز با فقر پژوهش اجتماعی و نظرسنجی معتبر در زمینه انتخابات مواجه هستیم.

برخی کاندیداها شفافیت فکری و رفتاری کمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علی چیتگر اظهار داشت: ‌مشارکت فعال، گسترده و فراگیر جامعه در انتخابات به منزله پشتوانه ملی در سطح داخلی و اعتبار نظام در سطح بین‏المللی و منطقه‏ای است.

وی از حضور فعال مردم در صحنه انتخابات خبر داد و گفت: در بین کاندیداها افرادی هستند که به دلایل متعدد حاضر نیستند، همه آنچه را در ذهن دارند، بیان کنند و شفافیت فکری و رفتاری کمی دارند؛ به این دلیل، ما با فقر پژوهش اجتماعی و نظرسنجی معتبر مواجه هستیم.

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: کاندیداها باید دید سیاسی وسیع و ملی داشته باشند و تغییراتی رو به تازگی در گفتار سیاسی‏شان باشد تا بتوانند نیازهای به حق جوانان را برطرف کنند.

چیتگر با بیان اینکه شعار سال 92 یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی امری است که دانشجویان می‏توانند در تحقق آن نقش بسزایی داشته باشند، اظهار داشت: سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با هدف و نگاه کارشناسانه نیازمند توجه عموم به ویژه دانشگاهیان است و از آثار و برکات شایسته‏ای برای نظام دینی برخوردار است.

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان اینکه بیان مسائل اقتصادی و یارانه‏ها نقطه مشترک تمام کاندیداهاست، گفت: انتخابات در کشور ما واقعی است و آرای مردم تصنعی نیست.

چیتگر با تأکید بر اینکه ظرفیت حرکت انتخابات، یک حرکت رو به جلو است و ما را به ظرفیت‏های بالاتری رهنمون می‏سازد، ادامه داد: اگر نگاه ما به انتخابات این‏گونه باشد؛ انتخابات می‏تواند فضایی را به وجود بیاورد که کشور را بالنده‏تر کند؛ به دلیل همین ظرفیت است که معمولاً انتخابات همواره در کشور ما مطمح نظر دشمنان بوده است.

انتهای پیام/2568/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول