اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان:

کاندیداهای شوراها از ایجاد حواشی خودداری کنند

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خوزستان از داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی خواست از ایجاد حواشی بپرهیزند.

کاندیداهای شوراها از ایجاد حواشی خودداری کنند

محمد خانچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌خواهم از ایجاد حواشی در کارهای خود پرهیز کنند.

*ساماندهی ناظران انتخابات

به گفته دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خوزستان اقدامات ویژه‌ای به ‌منظور باشکوه برگزار شدن انتخابات در استان پیش بینی شده است.

وی از برگزاری دو همایش ویژه ناظران شهرستان‌ها و بخش‌ها خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی مدون آموزش ناظران از برنامه‌های آتی دبیرخانه هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خوزستان است.

*اهداف اصلی هیئت‌های نظارت

این مقام مسئول حفظ آرا و مشارکت گسترده مردم با نظارت دقیق توسط ناظران پاک، با دید کارشناسی و به دور از ملاحظات را از اهداف اصلی هیئت‌های نظارت اعلام کرد.

خانچی با اعلام اینکه هیئت‌های نظارت استان در طول مدت برگزاری انتخابات با دقت رفتار انتخاباتی کاندیداها را رصد می‌کنند از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درخواست کرد سعی کنند نسبت به معرفی و اعلام برنامه‌های خود در چهارچوب قانون و زمان تعیین شده اقدام و از ایجاد حواشی خودداری کنند.

*بهترین ناظر انتخابات

دبیر هیئت نظارت بر شوراهای اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه بهترین ناظر در طول انتخابات خود مردم هستند گفت: از همه مردم استان دعوت می‌کنم ضمن همکاری با ناظران، در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مراتب را به هیئت‌های نظارت اطلاع دهند.

وی ابراز امیدواری کرد با لطف خداوند و عنایات ویژه امام عصر (عج) انتخابات باشکوه که تجلی حماسه سیاسی است را شاهد باشیم.

انتهای پیام/72010/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول