اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم به منحرفان و فتنه‌گران رای نمی‌دهند

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: در انتخابات پیش‌ رو مردم به منحرفان و فتنه‌گران و آنهایی که رفتار شیطانی دارند رای نداده و به یقین آنها را طرد خواهند کرد.

مردم به منحرفان و فتنه‌گران رای نمی‌دهند

آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: پروردگار متعال در قرآن کریم تاکید کرده است که بندگان در امر خیر مشارکت کنند و با ورع و تقوا در امور خیر وارد شوند.

وی افزود: توصیه قرآن ورود به امر خیر آگاهی و بصیرت داشتن در راه منحرفان و شیاطین است که بر خلاف امر الهی سعی می‌کنند انسان‌ها را گمراه کرده و به سمت و سوی راه غیر حقیقی سوق دهند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری حضور در انتخابات را ضروری و واجب توصیف کرد و ادامه داد: همه وظیفه داریم پشت سر رهبری فرزانه انقلاب متحد و یکپارچه در خلق حماسه عظیم سیاسی حرکت کنیم و وظیفه همه آحاد مردم است تا در این صحنه عزت‌مندانه حضور پیدا کنند.

سیدحاتمی با دعوت از خواهران و برادران، هم استانی‌ها و هم میهنان برای خلق یک حماسه عظیم دیگر تصریح کرد: مردم در مقابل اهل انحراف، فتنه و شیاطین بصیرت خود را به نمایش گذاشته و برای همیشه طومار آنها را در هم می‌پیچند.

وی یادآور شد: امروز دیگر وقت آن نیست که با دعوا و درگیری‌ها حرکت‌های منفعلانه داشته باشیم و یا بخواهیم با سکوت خود فضا را برای جولان دادن عده‌ای فراهم آوریم.

مصداقی در مورد هاشمی صحبت نمی‌کنم

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سئوالی در خصوص حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات با سن و سال بالا، گفت: ما به صورت مصداقی و با نام بردن از کاندیدای خاص اظهار نظر نمی‌کنیم اما معتقدیم کشور ما در تداوم عزت‌مندی خود به مردان کاردان، پرکار و در کنار آن معتقد به خرد جمعی و تجربیات دیگران در صحنه انتخابات ریاست جمهوری نیاز داریم.

سید حاتمی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص نظر نهایی جامعتین در مورد انتخاب یک کاندیدای واحد اذعان داشت: در این زمینه اظهار نظری نمی‌کنم.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول