اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

تضعیف کلام رهبری در جامعه هدف اصلی فتنه‎گران است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس مواضع سران فتنه را نسبت به سال 88 بسیار شفاف ارزیابی کرد و گفت: تضعیف کلام رهبری در جامعه هدف اصلی فتنه‎گران برای انتخابات پیش رو است.

تضعیف کلام رهبری در جامعه هدف اصلی فتنه‎گران است

جواد کریمی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مشهد هدف اصلی فتنه را ضربه زدن به نظام اسلامی دانست اظهار کرد: نظام اسلامی زمانی دچار مشکل می‎شود که رکن رکین آن یعنی ولایت فقیه مورد هجمه قرار گیرد.

وی با اشاره به تفاوت فتنه 92 با فتنه 88، مواضع سران فتنه را بسیار شفاف‎تر از سال 88 دانست و خاطرنشان ساخت: در این دوره فتنه‎گران آشکارا ولایت و رهبری را هدف قرارداده تا نفوذ کلام رهبری را در جامعه و در میان مردمی که تبعیت از ولی فقیه دارند را کاهش دهند.

کریمی رمز موفقیت و پیروزی سران فتنه را کاهش جلوه دادن تاثیر رهبر در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: در این صورت مردم قادر نیستند با قدرت و بصیرت خود عملکرد فتنه‏‌گران را خنثی سازند.

وی ادامه داد: برآورد و جمع‌بندی مقام معظم رهبری این است که اگر فتنه‌ای مانند فتنه 88 رخ بدهد، مردم در صحنه حضور یافته و جواب آن‌ها را می‎دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی دیگر از تفاوت‌های فتنه 92 نسبت به سال 88، اظهار داشت: تحلیل فتنه‌گران برای برهم زدن انتخابات آتی، انجام اقدامات قبل از برگزاری انتخابات است چرا که پس از انتخابات و حضور مردم در صحنه، مشابه سال 88، فعالیت‌های فتنه‌گران تاثیری ندارند.

وی با اشاره به وقوع حوادثی در مجلس، دولت و حاشیه‎های به ‎وجود آمده در سال گذشته، تصریح کرد: سال گذشته با درایت مقام معظم رهبری و توجهات مردم به خوبی طی شد.

کریمی رد صلاحیت برخی اصلاح‌طلبان و سران فتنه 88 از سوی شورای نگهبان را خط بطلانی بر واژه فتنه و حوادث فتنه دانست و تاکید کرد: تایید صلاحیت این افراد به آن‌ها اجازه می‎دهد که سیاهی لشکر خود را به خیابان‎ها بیاورند.

وی با بیان اینکه با وجود حضور سران فتنه 88 در انتخابات پیش رو، مردم به آن‌ها رای نمی‎دهند، گفت: حضور این اصلاح‌طلبان در انتخابات نقطه اتکای عناصر ضد انقلاب، وهابیت و سلطنت‌طلب‎ها را در فتنه 92 فراهم می‎کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم قطعی و قاطع شورای نگهبان در برابر سران فتنه 88 برای حضور در انتخابات، اذعان داشت: رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا و انگلیسی‎ها موضع خود را در دفاع از فتنه‌گران 88 به طور رسمی اعلام کرده‎اند.

وی تصمیم‎گیری و شناخت نامزدهای انتخاباتی را وظیفه هر فرد دانست که در صورت مطلع نشدن از نامزد اصلح می‎توانند با افراد قابل اعتماد مشورت کنند و ابراز داشت: یکی از جایگاه‎هایی که به صورت شفاف در بحث انتخابات وارد شده، قشر دانشجویی و دانشگاهی است. کریمی با اشاره به شفاف بودن سوال‎ها و حفظ حرمت‎ها در جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه‎ها، بیان کرد: در فضای دانشگاهی و دانشجویی با وجود نگاه منطقی و علمی باید فضای گفت‎وگو آرام و بدون تنش باشد.

وی با اشاره به وقوع برخی حوادث برای برهم زدن جلسات پرسش و پاسخ کاندیداها در برخی دوره‎های خاص، خاطرنشان کرد: این اقدامات برای قطع رابطه دانشجویان و نخبگان با سیاسیون انجام می‎شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاندیداها باید نگاه به آینده و تفکر جوانان را شناسایی و در برنامه‎های خود استفاده نمایند.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال، حماسه‌سازان اصلی تاریخ انقلاب اسلامی را مردم دانست و گفت: خواص و مسئولان اگر پا به پای مردم در خلق حماسه فعالیت کنند حفظ می‎شوند، اما در غیر این صورت منزوی می‎شوند.

کریمی کوتاهی مسئولان در این برهه زمانی حساس را غیرقابل جبران دانست و اظهار داشت: کسانی که در فتنه 88 موضع‎گیری مشخصی نداشتند، پس از پایان فتنه در تاریخ منزوی شدند.

وی حماسه اقتصادی را مقدمه حماسه سیاسی دانست و افزود: حماسه سیاسی خلق دولت جدید است، دولتی که نقاط قوت دولت‎های گذشته به‎خصوص دولت نهم و دهم را دارا باشد و از نقاط ضعف آن‎ها دوری گزیند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراهم آمدن زیرساخت‎های تولید در تحول حماسه اقتصادی، تصریح کرد: تحریم‎ها علیه ایران فرصت‎‌های مناسبی را برای تولید فراهم آورده است.

وی اجرای برخی قوانین همچون هدفمندی یارانه‎ها را زمینه‎ای مناسب در بحث تحول اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: انتخابات پیش رو سکوی پرشی برای حماسه سیاسی فراهم کرده است و آحاد مردم باید برای ایجاد اوضاعی توام با آرامش و اقتدار تلاش نمایند.

انتهای پیام/70005/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول