اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام روانبخش در مشهد تشریح کرد

تحریک و احیای فتنه‌گران با بیان انتخابات آزاد / استراتژی هاشمی در انتخابات 92

عضو شورای مرکز جبهه پایداری با بیان اینکه در انتخابات 92 بروز فتنه در حین انتخابات پیش‌بینی می‌شود، گفت: هاشمی تصمیم دارد با بیان انتخابات آزاد فتنه‌گران را تحریک و احیا کند و طرفدارانش ممکن است با حضور در عرصه انتخابات و انصراف جمعی در روزهای پایانی مشروعیت انتخابات را زیر سؤال ببرند.

تحریک و احیای فتنه‌گران با بیان انتخابات آزاد / استراتژی هاشمی در انتخابات 92

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام والمسلمین محسن روانبخش در همایش «حماسه بصیرت و پایداری» جبهه پایداری خراسان رضوی در محل مسجد جواد‌الائمه این شهر اظهار کرد: آیت‌الله مصباح در انتخاب رئیس جمهور اصلح نکات کلیدی بیان کرده است که قابل توجه است.

وی افزود: بنابر تأکیدات آیت‌الله مصباح یزدی یک رئیس جمهور در ابتدا باید دو ویژگی دین‌مداری و ولایت‌پذیری داشته باشد و اگر این دو شاخصه را داشت باید به بررسی در دیگر ویژگی کاندیدا پرداخت.

* دین‌مداری و برنامه‌های اسلامی در هیچ‌یک از برنامه‌های کاندیداهای فعلی وجود ندارد

روانبخش با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در حال حاضر فقط به امر رفاه مردم و آسایش دنیای آنها پرداخته‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از کاندیداها از یارانه‌ می‌گوید، یکی وعده یارانه سبز می‌دهد، یکی وعده اشتغال و دیگر از بهداشت و درمان می‌گوید و در این میان هیچ کس به داد دین مردم نمی‌رسد.

وی ادامه داد: برخی به دنبال این هستند که با نفی دین آرای خاکستری را در انتخابات جذب کنند.

عضو شورای مرکز جبهه پایداری با تأکید براینکه متأسفانه شاهد احیای حرف‌های بازرگان 34 سال پیش در برخی کاندیداها هستیم، گفت: یکی از کاندیداها در سخنان دیروز خود اذعان داشته که باید در دولت نوسازی ایجاد شود و اخلاق، کار، فرهنگ و دین از سیاست جدا شود.

وی تصریح کرد: این کاندیدا احیای همان بازرگان 34 سال پیش است و به نظر شما این ادعا و ایده به معنی سکولاریزم و جدایی دین از سیاست نیست؟ فردی که از سپاه بنابر احساس تکلیف استعفا داده و وارد عرصه ریاست جمهوری شده تا انقلاب را نجات دهد باید چنین ایده‌ای را داشته باشد.

* داستان هاشمی و استراتژی وی در انتخابات 92

روانبخش با اشاره به فعالیت هاشمی در صحنه انتخابات ریاست جمهوی 92 اظهار کرد: چرا باید برخی اصولگرایان نسبت به اظهارات وزیر اطلاعات درباره هاشمی اعتراض کند.

وی افزود: پدر همه فتنه‌گران امروز مشخص است و سرچشمه تمام این برنامه‌ها را همه می‌دانند.

عضو شورای مرکز جبهه پایداری از سایت بازتاب که متعلق به هاشمی است با عنوان سایتی ضد انقلاب و ضد نظام یاد کرد و گفت: در این سایت استراتژی و برنامه‌های مختلفی تدوین شده که یکی از آنها دروغ‌پردازی نسبت به تقلب آرا در انتخابات گذشته است.

وی تصریح کرد: در این سایت آمده که در انتخابات گذشته رأی احمدی‌نژاد 18 میلیون و موسوی 13 میلیون بوده، نظام در این شرایط بنابر مصلحت و جلوگیری از دو مرحله‌ایی شدن انتخابات 8 میلیون رأی به احمدی‌نژاد اضافه کرد، و در ادامه مقاله آمده احمدی‌نژاد اذعان داشته که اگر مشایی را رد صلاحیت کنیم من صدای ضبط شده این تقلب آرا را داشته و منتشر می‌کنم.

روانبخش یادآور شد:‌ اگرچه دفتر ریاست جمهوری این خبر را به طور کامل تکذیب کرده اما باید بدانیم تمام سایت‌ها و بنگاه‌های خبری چه داخل و چه خارج این خبر را منتشر کرده‌اند.

روانبخش با تأکید براینکه هاشمی که در دوران ریاست جمهوری‌اش تورم 50 درصد را به راه انداخت امروز خود را منجی اقتصاد معرفی می‌کند، تأکید کرد: هنوز یادمان نرفته که ارز در دولت هاشمی 17 برابر افزایش و در دولت احمدی‌نژاد سه برابر افزایش داشته، هنوز کوی طلاب مشهد، خاطرات چماق‌هایی که به خاطر تورم و تهدید اقتصادی خورده‌اند را فراموش نکرده و امروز هاشمی که خود در دولتش 50 درصد تورم داشت می‌خواهد منجی تورم 35 درصدی دولت احمدی‌نژاد باشد.

وی تأکید کرد: در سایت شخصی هاشمی شعری منتشر شده با این عنوان «دوباره خطبه بخوان ای یار» و در بخشی از این شعر آمده «به انقلاب، به جمهوری اگر نیاندیشی» همانطور که مشاهده می‌کنید هیچ نامی از اسلام کنار جمهوری نیامده و چه ضرورتی دارد که این شعر در صفحه نخست سایت شخصی هاشمی به همراه عکس وی منتشر شود، به عقیده من بوی فتنه می‌آید.

* هشدار بروز فتنه در حین انتخابات

روانبخش افزود: موضع‌گیری‌های جدید هاشمی را نیز شاهد هستیم که در روزهای گذشته اذعان داشت که ما با اسرائیل غاصب جنگی نداریم؛ من در مقاله‌ای نوشته‌ام هدف حضور هاشمی در عرصه انتخابات 92 بروز و ظهور فتنه یا قبل از انتخابات و یا حین انتخابات است.

عضو شورای مرکز جبهه پایداری اذعان داشت: هاشمی در اطراف خود کسانی چون روحانی را جمع کرده تا بتواند در هر صورت لزوم صحنه را به چالش، تنش و آشوب بکشد.

به گفته وی احتمال فتنه در حین انتخابات 92 پیش‌بینی می‌شود و هاشمی تصمیم دارد با بیان انتخابات آزاد فتنه‌گران را تحریک و احیا کند.

روانبخش با تأکید براینکه استراتژی هاشمی شاید انصراف جمعی وی و طرفدارانش در روزهای پیش از انتخابات باشد، گفت: شاید یکی از برنامه‌های هاشمی این است که با حضور در انتخابات و شلوغ کردن اطرافش در روزهای پایانی انتخابات انصراف جمعی دهند و به این وسیله مشروعیت انتخابات را زیر سؤال برند.

وی ادامه داد:‌ برنامه‌های هاشمی بوی دین نمی‌دهند و نگاه، نگاه دیگری است و از همین حیث رسالت انقلابیون در عرصه انتخابات بیش از هر زمان دیگری سنگین و سنگین‌تر است.

انتهای پیام/70023/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول