اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:

قانون‌شکنی احمدی‌نژاد چراغ سبز برای فتنه‌گران بود

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: قانون‌شکنی رئیس‌جمهور در روز ثبت‌نام کاندیداها چراغ سبزی برای فتنه‌گران بود.

قانون‌شکنی احمدی‌نژاد چراغ سبز برای فتنه‌گران بود

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: ما به نوبه خود بنا به وظیفه‌ای که به عنوان یک نماینده داشتیم نامه‌ای را در مجلس امضا کردیم که در آن آمده بود آقای رئیس‌جمهور در روز روشن و در بالاترین جایگاه اجرایی کشور در نخستین مرحله از انتخابات، تخلف انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: آقای رئیس‌جمهور کاری را انجام داد که تقریباً در دنیا بی‌سابقه بود و امروز همه به فکر فرو رفته‌ایم که احمدی‌نژاد را چه شده است و به کجا می‌رود.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دولت با این کار خود نشان داد که فردی امین برای برگزاری انتخابات نیست و چگونه می‌توان انتظار داشت که بخشداران و فرمانداران و استانداران و وزیر کشور پایبند به قانون باشند وقتی که رئیس آن‌ها در روز روشن از قانون سرپیچی می‌کند.

وی افزود: امروز جریان فتنه به تخلف احمدی‌نژاد پی‌برده است که به خود اجازه می‌دهد عقبه فتنه را به میدان بفرستد و تنها امید آن‌ها برای زنده شدن دوباره اکنون به این نوع تحرکات رئیس‌جمهور است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جریان فتنه با این گونه اقدامات و هموار کردن مسیر توسط جریان انحرافی از پستوها بیرون آمد و امروز خاموش بودن نیروهای انقلاب هیچ‌گونه توجیهی ندارد.

وی با بیان اینکه فتنه و انحراف هر دو در فتنه 88 دست داشتند و در فتنه 92 هم زلف آن‌ها به یکدیگر گره می‌خورد، تصریح کرد: امروز نزدیک به همان پیچ تاریخی معروف هستیم که رهبری از آن یاد کرده‌اند که باید برای عبور از آن همه از خود همت به خرج دهیم و سکوت امروز در برابر چنین جریاناتی که انقلاب و نظام را نشانه گرفته‌اند به هیچ وجه جایز نیست.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول