اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

ولایت‌مداری راه موفقیت در خلق حماسه سیاسی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: امسال باید با تبعیت از رهبری در راه اعتلای ایران اسلامی و انجام کار حماسی بزرگ بیش از گذشته تلاش کنیم.

ولایت‌مداری راه موفقیت در خلق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم بزرگداشت مادران و همسران شهدا اظهار داشت: تکریم و گرامیداشت شهدا و تجلیل از مادران و همسران شهید از جمله وظایفی است که بر عهده تک تک ما است.

وی افزود: آنچه امروز به عنوان عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در جهان متبلور است همه در سایه اتحاد و همدلی همه‌جانبه رزمندگان و شهدایی است که خالصانه از جان خود گذشتند تا ما در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

این مسئول با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب‌های فراوانی همچون روسیه، فرانسه و... در جهان اتفاق افتاد اما هیچ کدام از آن‌ها همچون انقلاب اسلامی ما تبلور نداشته و به جهان صادر نشده است.

ابراهیمی افزود: مردمی بودن، ایمان و اطاعت از رهبری از خصیصه‌های مهمی است که انقلاب ما را از سایر انقلاب‌ها متمایز ساخته است.

وی ادامه داد: حماسه انتفاضه، قیام مردم لبنان و بیداری اسلامی در منطقه و جهان همه نشأت گرفته از انقلاب ایران اسلامی است که با رهبری امام راحل و خون این شهدا به این درجه از ابهت و قدرت در جهان رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه تکریم و گرامیداشت مادران و همسران شهدا از مهمترین وظایف ما است، یادآور شد: پاسداشت و تکریم نقش‌آفرینی مادران و همسران شهدا که در تربیت الگوهای ماندگار تاریخ ایران اسلامی، نقش‌آفرینی کردن کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

ابراهیمی گفت: مادران شهید با استقامت و تربیت شیرمردان جبهه‌های نبرد و همسران شهید بعد از شهادت شهدا، در تربیت گوهرهای ناب و  فرزندانشان، صبر و استقامت را به ما آموختند.

وی با تاکید بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در ایران اسلامی در سال جدید، یادآور شد: امسال باید با تبعیت از رهبری در راه اعتلای ایران اسلامی و انجام کار حماسی بزرگ بیش از گذشته تلاش کنیم.

ابراهیمی ادامه داد: شهدا ما را در وصیت‌نامه‌های خود به صیانت از این انقلاب و اطاعت‌پذیری از رهبری سفارش کردند و همه ما باید در عمل کردن به این وصایای شهدا ثابت قدم باشیم.

وی گفت: باید با دشمن‌شناسی به موقع در دفع ضرر و زیان‌های احتمالی به این انقلاب تلاش کنیم و زرق و برق دنیا ما را در خود گم نکند.

انتهای پیام/86002/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول