اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 –77

طاهری: فتنه‌گران برای حضور در انتخابات شوراها آماده شده‌اند

دبیر تشکل جبهه پایداری در گلستان گفت: دگراندیشان، جریان اصلاح‌طلب و جریانی که به نوعی آلوده به مسئله فتنه یا سکوت در فتنه شدند به شکل تمام عیاری برای رقابت در صحنه انتخابات شوراها به خصوص در گلستان و شهرستان گرگان حاضر شده‌اند.

طاهری: فتنه‌گران برای حضور در انتخابات شوراها آماده شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری صبح امروز در حاشیه جلسه هم‎اندیشی جامعه روحانیت حزب‎الله شهرستان گرگان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران استان پیرامون انتخابات اظهار داشت: بودجه‎های هنگفت و سرسام‎آوری که شهرداری‎ها دارند، طبیعی است که جریان اصلاحات به دلیل اینکه امید چندانی برای دستیابی بر مسند ریاست جمهوری ندارد برای شوراها سرمایه‎گذاری کنند، هرچند در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز برنامه‎های جدی دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: انتخابات شوراها از ابعاد خدمت‎رسانی به مردم در عرصه‎های شهری و روستایی مهم شناخته می‎شود.

هر گونه انتخابی از سوی مردم تاثیرگذار بر آینده نظام است

دبیر تشکل جبهه پایداری در گلستان متذکر شد: شورا و شهرداری باید در زمینه فرهنگی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در جامعه نقش‎آفرین باشند گرچه توجه به بُعد فرهنگی و آسیب‎شناسی آن مربوط به جامعه روحانیت نیز می‎شود.

طاهری با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در عرصه داخلی، خارجی و بین‎المللی بر کسی پوشیده نیست، ابراز داشت: هر گونه انتخابی که از ناحیه مردم صورت بگیرد می‎تواند تاثیر خاصی بر آینده نظام جمهوری اسلامی ایران و همه کسانی که نگاهی به نظام اسلامی ما در سراسر جهان دارند، داشته باشد.

وی با بیان اینکه چهره‎هایی که برای چهارمین دوره انتخابات شوراها در گرگان ثبت‎نام کردند متاسفانه چهره‎های چندان شاخصی نیستند، ابراز داشت: البته این بدان معنا نیست که آنها افراد توانمندی نیستند، کسانی که ثبت‎نام کرده‎اند حداقل شرایط را دارند و می‎شود به تعقل و تخصص آنها امیدوار بود.

نداشتن وحدت‎رویه بین جریان ارزشی نگران‎کننده است

دبیر تشکل جبهه پایداری در گلستان با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اکثریت نسبی به پایان می‎رسد و مرحله دومی ندارد، افزود: اگر کسی بتواند رای اول 11 یا 13 را بیاورد وارد شورا خواهد شد ولو اینکه تعداد آرای آن 5 هزار تا باشد.

طاهری متذکر شد: اگر بین جریان ارزشی وحدت‌رویه‎ای در خصوص شوراهای اسلامی در سراسر کشور و مراکز استان‎ها وجود نداشته باشد مخصوصاً در استان‎هایی که طیف اصلاح‎طلب نفوذ خوبی دارند، می‎تواند نگران‎کننده باشد.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شوراها چهره‌های خیلی شاخص از جریان ارزشی و اصولگرایی وجود ندارد، اظهار داشت: برای اینکه بتوان لیست افراد ارزشی‎تر و ولایی را به دست آورد باید تلاش کرد اما جای امیدواری وجود دارد.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول