اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

کتاب «ولایتمداری تنها حجت سیاسی الهی» رونمایی شد

کتاب «ولایتمداری تنها حجت سیاسی الهی» به قلم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رونمایی شد.

کتاب «ولایتمداری تنها حجت سیاسی الهی» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، از کتاب «ولایتمداری تنها حجت سیاسی الهی» به قلم آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در شبستان اصلی سرای اهل قلم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی و وارد بازار نشر ایران شد.

این کتاب، کتابی تحلیلی تاریخی در حوزه رهبری و ولایت مداری می باشد و به آسیب شناسی حکومت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، امام حسن مجتبی (ع)، امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) به قلم نگارش و تالیف در آمده است و به علل سقوط و انحراف خواص و علل دشمنی و ولایت ستیزی دشمنان پرداخته است.

در بخش دیگری از این کتاب به زندگی 10 نفر از ولایتمداران و 10 نفر از ولایت ستیزان اشاره شده و به علل بزرگی و پیشرفت و صعود شخصیت های ولایتمدار و عوامل سقوط و انحراف ولایت ستیزان اشاره شده است.

در بخش خاتمه و پایانی کتاب مذکور نیز با اشاره به اهمیت پایان زندگی انسان ها و سرنوشت ساز بودن آن، همه شخصیت های سیاسی به حمایت کامل از ولی فقیه سفارش شده اند، چرا که  «ولایتمدارای تنها حجت سیاسی الهی» است.

یادآور می شود؛ کتاب «ولایتمداری تنها حجت سیاسی الهی» به تالیف آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر است که توسط انتشارات زمزمه‌های روشن در تیراژ 3 هزار نسخه و در دو بخش که شامل 5 فصل آغازین و یک فصل خاتمه است در بهار 1392 تدوین و انتشار یافته و امروز در شبستان اصلی سرای اهل قلم نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران با حضور حجت الاسلام کریمخانی رونمایی و وارد بازار نشر ایران شد.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول