اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی ویژه جرایم انتخاباتی جیرفت:

فتنه‌گران پروژه «آژانس 2» را برای انتخابات ایران تدارک دیده‌اند

قاضی شعبه ویژه جرایم انتخاباتی شهرستان جیرفت گفت: فتنه‌گران به اذعان خود نقایص فتنه 88 را برطرف کرده و پروژه آژانس دو را برای انتخابات این دوره طراحی کرده‌اند.

فتنه‌گران پروژه «آژانس 2» را برای انتخابات ایران تدارک دیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدامین نخعی شامگاه  دوشنبه در نشست هم‌اندیشی عوامل انتخاباتی با اصحاب رسانه در شهرستان جیرفت اظهار داشت: جهان استکبار و نظام سلطه با شعار «مدل زندگی آمریکایی و اسوه شدن آمریکایی برای دنیا» درصدد بهره‌مندی جهان از فرهنگ غرب هستند.

وی با اشاره به نظریه هارتلند که بر اساس آن «قلب حیاتی کره زمین را خاورمیانه می‌داند» افزود: بر مبنای آن تا سال 2035 هر‌کس بر این منطقه که بام جهان به شمار می‌رود، مسلط باشد بر کل دنیا مسلط است.

نخعی با بیان اینکه ایران نیز از جمله کشورهای مهم موجود در بام دنیا است، تصریح کرد: امروز نظام سلطه و فرهنگ غرب در پی این است که حاکمیت خود را بر کل دنیا به ویژه کشورهای اسلامی که در آن منافع بسیاری دارد، بگستراند که از جمله آن‌ها کشور ایران است.

وی با توجه به انتشار سند براندازی رسمی نابودی همه‌جانبه کشور ایران توسط آمریکا ابراز داشت: در اتاق فکر آمریکا سند براندازی 164 صفحه‌ای که دارای 9 فصل است، طراحی شده است که در فصل پنجم آن مربوط به انتخابات، براندازی نرم و انقلاب مخملی است.

نخعی عنوان کرد: باید همه عوامل انتخاباتی با همتی بلند ابتدا وظیفه خود را شناخته و سپس با عزمی استوار وارد صحنه انتخابات شوند، زیرا دشمن هم‌اکنون با تمام توان و با استفاده از همه ابزارها به مردم فشار می‌آورند تا پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

قاضی شعبه ویژه جرایم انتخاباتی شهرستان جیرفت با بیان اینکه اگر این انتخابات با حضور حداکثری مردم توأم شود، نقشه دشمن نقش بر آب می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم با رقابت سالم و حاکمیت امنیت حضور مردم را گسترده و چشمگیر کنیم.

نخعی با اشار‌ه به اینکه فتنه‌گران به اذعان خود نقایص فتنه 88 را برطرف کرده و پروژه آژانس دو را برای انتخابات این دوره طراحی کرده‌اند، بیان داشت: مسئولان باید با حاکمیت اخلاق محمدی، نیت خالص و رفتار قانونی و صحیح انتخابات را برگزار کنند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری با امنیت ملی گره خورده است، اذعان داشت: اگر با این رویکرد وارد عرصه انتخابات شده و بدون حاشیه‌سازی وظایف محوله را به خوبی انجام دهیم، موفق می‌شویم.

نخعی سابقه انتخابات در شهرستان جیرفت را خوب توصیف و خاطرنشان کرد: اگر امنیت انتخابات از روی مسامحه، سهل‌انگاری و یا قصد و غرض افراد خاص با خطر مواجه شود، باید برخورد جدی با اخلال‌گران و قانون‌شکنان صورت گیرد.

وی نقش اصحاب رسانه را در عرصه انتخابات بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در قانون برای دقیق و مطلوب برگزار شدن انتخابات شیوه‌های خوبی تعیین شده که دارای ضمانت اجرایی مناسب و قوی برای مرتکبان و متخلفان انتخاباتی است.

انتهای پیام/80001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول