اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی فرهنگیان در بویین زهرا

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا از ادامه رایزنی‌ها با مسئولان آموزش و پرورش برای برگزاری همایشی با عنوان پیاده‌روی فرهنگیان طی روزهای جاری در شهر بویین زهرا خبر داد.

برگزاری همایش پیاده‌روی فرهنگیان در بویین زهرا

علیرضا حیدری شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با رایزنی‌های صورت گرفته در حال رایزنی برای برگزاری همایشی با عنوان پیاده‌روی فرهنگیان طی هفته‌های آینده در شهر بویین زهرا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا افزود: در این همایش قرار است شرکت‌کنندگان بویین زهرایی مسافتی را به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت شهید مطهری و مقام شامخ معلم به صورت پیاده طی ‌کنند.

حیدری بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در حاشیه برپایی این دوره از همایش‌ها با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا صورت می‌گیرد.

وی پیرامون مدال‌آوری ورزشکاران بویین زهرا در میادین ورزشی طی روز‌های گذشته عنوان کرد: طی روز‌های گذشته مهدیه محمد‌خوانی دو و میدانی‌کار بویین زهرایی در مسابقات استانی که برای مقدماتی انتخابی کشور برگزار شده بود، شرکت کرده و صاحب مقام این رشته ورزشی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا ادامه داد: محسن شاه‌محمدی نیز در گروه آقایان در مسابقات دو و میدانی استانی انتخابی کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول