اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطالبات فرهنگیان فهرج پرداخت شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج گفت: مطالبات فرهنگیان شهرستان فهرج پرداخت شده است و مطالبات نیروهای ستادی هم به‌ زودی پرداخت می‌شود.

مطالبات فرهنگیان فهرج پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، علی بیت‌اللهی ظهر امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی، شهرستان و پیشکسوتان فرهنگی فهرج در سالن اجتماعات باقرالعلوم فهرج اظهار داشت: تمام مطالبات فرهنگیان شهرستان فهرج پرداخت شده است.

وی افزود: تنها بخشی از مطالبات نیروهای ستادی آموزش و پرورش فهرج باقی مانده است که به‌ زودی پرداخت می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فهرج با اشاره به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر معلمان در این شهرستان ابراز داشت: آموزش و پرورش شهرستان فهرج سال موفقی را پشت‌ سر گذاشت.

بیت‌اللهی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی و برنامه‌های آموزش و پرورش به سران سه قوه از سوی رهبر انقلاب اسلامی، این امر را زمینه‌ساز رشد و تعالی آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: سند بنیادین آموزش و پرورش سبب موفقیت آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف می‌شود.

به گزارش فارس در ادامه این مراسم از معلمان برگزیده شهرستانی و استانی و پیشکسوتان فرهنگی فهرج تجلیل شد، این مراسم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود.

در این مراسم که مربیان، دبیران و آموزگاران حضور داشتند با حضور امام جمعه و فرماندار فهرج و معاون نهضت سوادآموزی استان کرمان و رئیس بسیج دانش‌آموزی سپاه ثارالله همراه بود.

انتهای پیام/80013/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول