اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

فرهنگیان حضور حماسه‌ساز را رقم می‌زنند

مدیر‌کل آموزش و پرورش چهار محال و بختیاری گفت: ما معلمان و فرهنگیان بخاطر نفوذ کلامی که در بین مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و اولیاء داریم جزو افرادی هستیم که حضور حماسه‌ساز را می‌توانیم رقم بزنیم.

فرهنگیان حضور حماسه‌ساز را رقم می‌زنند

علی‌رضا کریمیان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، ضمن بزرگداشت مقام شامخ معلم اظهار داشت: در نهایت تواضع و فروتنی در مقابل تمام تلاش و زحمت فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت سر تعظیم فرود می‌آورم.

وی با توجه با نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: ما معلمان و فرهنگیان بخاطر نفوذ کلامی که در بین مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و اولیاء داریم جزو افرادی هستیم که حضور حماسه‌ساز را می‌توانیم رقم بزنیم. مدیر‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: واژه حماسه واژه بسیار عمیقی است که حضرت آقا برای نامگذاری امسال آن را به استخدام درآوردند.

کریمیان افزود: واژه حماسه یعنی کاری فراتر از انتظار و عملی فراتر از عمل معمولی که ما پیشگامان این حماسه خواهیم بود و با حضور خودمان و با ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای به فضل پروردگار حماسه دیگری خلق خواهیم کرد.

وی با اشاره به ابلاغ سند تحول بنیادی در آموزش و پرورش گفت: ما امروز در روزگار بسیار خوبی هستیم آموزش و پرورش در مسیر تحول متفاوت از سال‌های گذشته قرار گرفته است ما امروز در یک برهه تاریخی قرار گرفتیم که قرار است تحولی همه جانبه در آموزش و پرورش را سند تحول بنیادین که بعد از سال‌ها، ماه‌ها و روزها کار کارشناسی توسط کارشناسان خبره حوزه و دانشگاه در حوزه تعلیم و تربیت به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسیده و جهت اجرا در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: چند روز پیش در یک اقدام مبارک مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی تحول بنیادی در نظام آموزش و پرورش را به روسای سه‌قوه جهت اجرا ابلاغ فرمودند که به نمایندگی از همه فرهنگیان این استان از نگاه عمیق و همه جانبه ایشان به امر آموزش و پرورش تقدیر و تشکر می‌کنم. وی افزود: از همه فرهنگیان انتظار داریم با مطالعه این سیاست‌های ابلاغی، راهکار‌های عملیاتی را بررسی کنید و به عنوان یک ایده‌پرداز در آموزش و پرورش در اختیار مسئولان قرار بدهید که ما در نهایت تواضع و فروتنی پذیرای ایده‌های اجرایی شما خواهیم بود.

انتهای پیام/68001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول