اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش:

پرداخت حق مرزی فرهنگیان نیازمند مصوبه مجلس است

وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت حق نوار مرزی گفت: در این باره نیاز به مصوبه است و مجلس باید به آموزش و پرورش کمک کند تا این موضوع انجام شود.

پرداخت حق مرزی فرهنگیان نیازمند مصوبه مجلس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در نشستی صمیمی با فرهنگیان شهرستان‌های نوشهر و چالوس در سالن اجتماعات دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر دیدار کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی در این نشست که با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان منطقه کجور حضور داشتند با تشکر از نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی به‌ خاطر تلاش‌ها و زحمات وی برای قشر فرهنگیان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش تنها نهادی است که نقشه راه کامل تحول بنیادین دارد.

عضو هیئت دولت با بیان اینکه زیباترین تولید در کشور نیروی انسانی است، عنوان کرد: در کشورهای دنیا در نیم قرن اخیر اگر کشوری نفت و معادن و... داشت و در کنار آن از نیروی انسانی هم برخوردار بود به آن کشور ثروتمند می‌گفتند اما امروز به کشوری که هم نفت و نیروی انسانی داشته باشد ثروتمند نمی‌گویند بلکه کشوری ثروتمند است که نیروی فرهیخته و متخصص و فکور داشته باشد.

حاجی بابایی میزان رشد و پیشرفت جامعه را به اندازه رشد معلمان دانست و گفت: اگر آموزش و پرورش یک استان راه بیفتد آن وقت همه چیز آن استان متحول می‌شود.

وی گفت: آنچه که امروز در آموزش و پرورش اتفاق افتاد تحول نیست بلکه تازه شروع تحول است و هر روزی که در این کشور وارد کلاس درس شدیم و از دانش آموزان سوال شود که می‌خواهید در آینده چکاره شوید و اگر نیمی از کلاس ابراز تمایل به معلم شدن کردند آن وقت این نشانه به نتیجه رسیدن سند تحول بنیادین است.

وزیر آموزش و پرورش درباره شغل فرهنگیان اظهار کرد: معلمان و فرهنگیان بهترین، فرهیخته‌ترین و خدوم‌ترین افراد جامعه هستند و حریم معلمی حریم پیامبری، امامت و تربیت است.

وی عنوان کرد: معلم جایگاه علمی، پژوهشی و تحقیقی دارد و همواره با عزت زندگی کردند.

 حاجی بابایی درباره پرداخت حق نوار مرزی گفت: در این باره نیاز به مصوبه است و مجلس باید به آموزش و پرورش کمک کند تا این موضوع انجام شود.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول